Film kültürü olmayan erkekten olur mu?

:)
Olur
Olmaz
Arkadaş olarak görüyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Film kültürü olmayan erkekten olur mu?

:)
Hayat adil değil ve herkes aynı şartlarda kendini entelektüel anlamda aynı geliştiremiyor. O yüzden bunun gibi ufak tefek unsurları dikkate almam. Herşeyden önce kişiliği ve karakteri önemli. Dünyaya nasıl baktığı ve beni nasıl gördüğü esas kriter her zaman.
Film kültürünün şahsen gözümde hiçbir önemi yok. Çok daha önemli konular var. Sevdiğim kişi çok isterse eğer birlikte film izleye izleye öğretirim.
Cevap
43Cevap
İmkansız değil elbette ama insan bazen bu konuda ortak yönler arıyor.
Sen alt yazılı kült filmler severken, onun kalkıp Dabbe serisine aşık oluşu sevimsiz kaçar.
Evet olur, aşkta bu önemli değil.
benimle beraber harry potter izlemeyecekse ben sırf o seviyo diye maç izlemeyeceksem ne diye beraberiz ki maçtan hiç anlamam top nerden geldi nereye gitti ayırt edemem ama sevgilimle bekaber bu aktiviteyi seve seve yaparım
ortak ilgi alanımız yok diye ilişki yaşamayalım demiyorum ama sırf sevdiğim kişi bundan zevk alıyor diye ona vakit ayırırırm ona ve ilgi duyduğu şeye zaman ayırmamdan memnun kalıcak ve aynısını kendim için de beklerim
benim gibi bir enerciii girmiş hayatına yalnızlığı bi daha aramaz kendime de o kadar güveniyorum yanii
hahhaha olmasa da ben kendime yeterim ortamı şenlendiren kişi benim hep gerek yok zavaya 🤣
Bu tür saçma detaylar bir ilişkiye adım atmak için önemli bir etken değil benim için...
Seni anlayabildiğini düşünüyorsan, üslubu düzgünse, sevildiğini hissediyorsan olur tabi neden olmasın ama sen sinema kültürü olmayan birine direk saygını kaybediyorsan bence bu özelliğini yönetmeye çalış. Ayrıca sinema kültürü diye aamir khan güzellemiyorsundur inşalalh
dostum inan kendini iyi ifade edince, film izlememeyi bile güzel izah edip orada bile etkileyici oluyorsun. Bir gün bir sohbette birisi söylemişti dizi sadakatim yok demişti, benim izleyip orada olayı bitirmem gerek gibisinden. Hepimizde bu insan ne isteyeceğine kendi karar veriyor hissiyatı oldu.
Film zevki ve kültürü olmayan demek film izlemekten hoşlanmayan ve çok az film izlemiş olan demek mi?
Eğer öğrenme isteği varsa olur. Ama baktın hiç zevki yok, kötü filmler izleyip çok övüyor, o zaman olmaz. 😅
E peki naparsin mesela
Kadinlarin o zevki hiç olmadiği için sikinti etme 😂😂😂. İlk 20 dakikasindan sonra hic izlemesen bile kitap okudugin icin diyaloglarina kadar tahmin edebilecegin sacma romantik filmler seviyesinfen yukariya cikan da bi bok anlatmayan sanat filmlerini izleyerek entel oluyor. Kitap oku bence kadin onemli degil.
film zevki ve kültürü olmadan nasıl paylaşım olur ki.. nasıl sohbet edersin
Olur izleyip beğendiğim tüm filmleri tekrar izlerdim onunla
Zorla izletilir😂
Gerilim aksiyon
Olmaz ben cok sınema ızleyen bırıyım.. Beraber bırseyler ızleyıp fılm krıtıgı yapamadığım kısıyi ne yapayım..
Fılm ne ızleyelım bugun hayatım dedıgım de bana İMDB ilk 10 dan oneren hatunu annesi sevsin
Zevkler ve renkler tartışılmaz derler ahlaksız olmadıkça öyledir neden olmasın herkes film mi izleyebiliyor ki doğru düzgün işten eve evden işe millet yoruluyor öyle şeylere takılma bro
Olmasada olur ama ben film zevki olsun isterim birlikte sinemaya gideceğim filmler üzerine konuşabileceğim biriyle olmak daha iyi olur
Film koleksiyonumu göstermek isterim
hahaha o gece geç saatlerde önerilmiş bi filmdi unuttt
Olur canım niye olmasın. Hem uyumlu biriyse senin tavsiyelerine uyar daha iyi değil mi? Yani beğendiği film türüne göre
Yani, olabilir bence. Zaman içerisinde birlikte izledikçe, ilerler onun zevki de. Hem bizim çok zevkli olduğumuz nereden belliyse?
Bu beraberlik için engel teşkil eden bir durum değil..
Bence olur neden olmasın ki. Seviyorsam çok önemli bir detay değil o.
Ayy neden olmasın yaa çokta önemli bı detay değil bence.
Benim yok ama flörtüm çok oldu sevgilim de bununla alakası yok
Benim hiç yok ama iyi bir müzik kültürüm vardır müzik kulağıma çok güveniyorum yani şöyle kiminin bir şeye ilgisi vardır kiminin başka bir şeye birini ona göre sınırlandırmam
Sadece film değil kitap kültürüde olacak yoksa çıkışkar sağdan.
Olur tabi herkes film izlemeyi sevecek diye bir kaide yok sonuçta
Allah bundan başka eksiklik vermesin kanka bu ne ki izleriz beraber
Olmaz işaretledim ama dürüst değildim ya😂 aşık olursam önemsemem zevkini falan filan
Film kültürümüzde var ama bil bakalım ne eksik halden anlayan karşı cins yok aga
Olabilir neden olmasın, bütün zevk merak hobbi ve s. ortak olacak diye bişey yok
Olur neden olmasın ki demek ki başka şeylere ilgisi var
Kültürünün olmasını bırak ben film seyrederken uyuyan adam taniyom
Atalarımız binlerce yıl bu zevk ve kültür olmadan yapabildiler, demek ki oluyormuş.
Olmaz tabiki. Acip bir cennet mahallesi izlemeyeceksek ne anlamı var
Benim yok mesela. Hiç yok ama yani. Ona rağmen sevgilim hala benle :))) bu tarz şeyler kriter değil ya.
Olmaz asla. Erkek dediğin Nuri Bilge Ceylan gibi olmalı. Tarantino gibi olmalı 😄
film kültürü olmayanla yine olur da kitap kültürü olmayanla hiç olmaz
Yaniii insan arada sohbet etmek falan istiyo ama tabii sadece bunun içinde olmaz diyemem
Arkadaş bile olamam.
Olur daha önemli yapı taşları var
Bu cok subjektif bir soru ben film sevmiyorum sıkılıyorum izlerken o yüzden benim için hic önemli degil.
Mesela kitap okuması, sosyal sorumluluk projelerinde yer alması, farkındalığının olması, başkaları için bir şeyler yapıyor olması yapmak istemesi yapmaya calismasi vs. benim için önemli.
Sevgi saygı sadakat iletişim cok yönlü uyum vs. sonrasi
film izlemesin kitap okumasın oldu uğraşamam öyle kültürsüz biriyle
Film sevmem ve kitaplara bayılırım. Yazılar hayal dünyamızı genişletir ama film bana göre hazır önümüze koyulduğu için olan bir senaryo ile başbaşayız sadece.
Ki bunlar kültür edinmenin tek yolu değil
film kültürü olmayan biriyle zaten olmaz film kültüründen kasıt imdb ilk 100 falansa yine olmaz. sinema konusunda heybesini doldurmuş olmalı
Benim ciddi bir müzikal kültürüm var ama film kültürüm yok. Biri beni bu yüzden sevmeyecekse uzasın.
Olur herkesın zevkı mızahı baskadır
Fılmde dayatılan yerıne okuyup kendı hayal dunyasında canlandırmak baska bı tat bu yuzden fılmden cok kıtap okuyan kısı daha genıs zevklıdır bana gore o yuzden fılm kıtap vs kısı ıcın gorecelıdır degısır genelleme yapmamak lazm
Zıhnen tembellestırıyor
Olmaz özellikle film izlenmelidir
Film kültürü olmasa da olur kitap kültürü varsa zaten filmlerin yarısını çok daha iyi biliyor olur
Hepimiz şekilci insanlarız lütfen ikiyüzlülüğü bırakalım
Neden olmasın. Beraber izler onu da kültürlendirirsin
En fazla kavga ederler 2 dk barışırlar sorun olmaz ya :D
Film kültürü olsun tabii
Olsun, o da güzel
Martin Eden
Sen?
Ben de onu duymadım hiç 🙂
Yazarını da yazarsan eklerim listeme 🙂
Teşekkürler 🖐️
Tabiki
Ben bez bebek Selen’e cennet mahallesi akasya durağı izliyorum yani öyle işte hahah
Olunur ben öğretirim ona
Kültür görüşüne bak. enteresan
Harry Potter olmazsa ben yokum
Olur heralde hiç bu açıdan düşünmedim
Olmaz kanka sıkar mal gibi birbirinize bakarsınız
Film dizi kültürüm sonuna kadar var ama bence kızların yok
Kültürel uçurum büyük problem
Olur daha sonra ben ona film kültürü eklerim.
Zor olur pek keyif alamazsın
Olur ben sorun etmem
Olur da alisir oda flmlere
Olamaz
Sıkılırım
Senin ilgini kitaplar çekiyorsa, ortak ilerlemek fikir sahibi olabilmek için senin okuduğun kitabın (varsa) filmini izleyebilir. Aynı sekilde sende onun izlediği filmi (varsa) okuyabilirsin hatta dhaa güzel olur bence. Dhaa eleştirili dhaa eğlenceli olur
@kafkas01 kitap severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?