Yıllardır seyretmiyorum. Bence bitmesi gereken bir program!. 2-3 aylık magazinsel mücadelede kim Survivora para kazandıracak raiting yaptırırsa, yarışma bitiminde ona ünlü olmak vaadediliyor resmen! :/
Bir zamanlar ne kadar çok izlerdim ama üç senedir izlemiyorum. Eğer izlemiş olsaydım her zaman olduğu gibi ünlüleri tutardım. Zaten bazı gönüllüler ünlülerden daha ünlü 🤦♀️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Takımları bile bilmiyorum. Eskiden izlerdim.
İzlemeyi düşünmüyorum..
Ben izlemiyorum
Bu sene ünlüler takımını desteklemeyi düşünüyorum ama devamlı izler miyim hiç bilmiyorum açıkçası...
Gönüllüler tabii ki
Kardeşim bu yıl survıvor'da tüm destekler oylar ona.
Yıllardır seyretmiyorum. Bence bitmesi gereken bir program!. 2-3 aylık magazinsel mücadelede kim Survivora para kazandıracak raiting yaptırırsa, yarışma bitiminde ona ünlü olmak vaadediliyor resmen! :/
Bir zamanlar ne kadar çok izlerdim ama üç senedir izlemiyorum. Eğer izlemiş olsaydım her zaman olduğu gibi ünlüleri tutardım. Zaten bazı gönüllüler ünlülerden daha ünlü 🤦♀️
sinir olmadığım tipler neredeyse onu tutarım. biraz gözlem yapmam lazım ama gönüllüleri tutuyorum genelde
Izlemeyi biraktim sarmiyor artik eskisi gibi bakalim fenomenlerde takildi belki değişiklik olur dicem de... izlemem kendimi biliyorum
Ben onu izlemeyi bıraktığım zaman dolar beş altı liraydı
Dolar 5 lirayken Böyle iş mi olur diyordun meğerse ne kadar nankörlük etmişim
Izlemiycem o şaklabanları deliler takımı toplanms zaten
İzlemeyi düşünmüyorum ki umarım bu saçma gereksiz yarışma bu yıl son bulur amin
Takımlar daha belli oldu mu bilmiyorum ama gönüllüler diyorum
Artık izlemiyorum. İlk dönemler bakardım ama her şey kurgu bunu fark edince bi sogudum
Annemin canı çok sıkılıyordu, TV de o yok bu yok diyip duruyordu, bu iyi gelecektir..
Survivor, survivor olalı, böyle survivor görmedi. 🤓
Ben önce birkaç bölüm izlerim gözlem yaparım şımarık olmayan takımı tutarım
Ben her zaman gönüllülerden yanayım ünlülerin fazla sımartıldıgını düsünüyorum gönülüler diyorum .. 🦂
Byle rezil Bi sene görmedimm nerde hilcem nerde adem nerde nagihan nerde damla yazık olmuş
Her zaman gönüllülerden yanayım
Saçma sapan programlar ya asla izlemem ıyh
deniz anaları
Her zaman gönüllülerden yanayım nn
Alper var diye seçtim
Netflix tarafıyım ben tşklr.
İzlemedim valla kimler var haberim bile yok
hiç survivor bakmadım
İzleyenlere Allah şifa versin
Izlemicem bilmiyorum ama ünlüler kazanmasın
İkisini de tutmam
Gönüller tabii ki
Ünlüler olsun kırmızı kırmızı oluyor onlar😄
hiç seyretmedim... sadece salladım yani...
İzlemek istemiyorum. 3 aylar geliyor.
İzleyince netleştiririm
Programı izlemiyorum
Bunu hala izleyenler var mı ya...
Hiç izlemiyorum
Bir sevemedim gitti bu yarışmayı da.
Bu sene izlemicem
Berdan Mardini benim ona göre hdhdh
izlemiyorum ilgilenmiyorum...
Hiçbir zaman ünlüleri tutmadım djdndm
Hiç haz etmiyorum bu programdan
İzlemicem
izlemiyorum
izlemiyorum televizyon
Tabiki gonullulerrrr
Gönüllüler alır tabikide
Ünlüler
Influsirlar
İzlemiyorum
Gönüllüler tabii ki.
Gönüllüler
İzlemem
İzlemiyorum
Hiçbiri
İzlemiyorum
Ünlüler
Izlemiycem galiba