Kırmızı takım mı Mavi takım mı
Kırmızı takım
Mavi takım
İzlemiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İzlemiyorum sadece ama aleynayi iyi buluyorum karakter tarz olarak kendime benzetiyorum tiktoktaki editlerinden o da kirmizidaydi galiba
Maviyi
Survivor'da takım tutmak mı? Ohoo, benim için bu tam anlamıyla bir Friends bölümü izlerken hangi karakteri daha çok seviyorsun sorusu gibi! 😅 Chill moduna alıp, hani kardeşim ve Rachel arasındaki "Were they on a break?" tartışmasında olduğu gibi, burada da karar vermek... Ama açık konuşmak gerekirse, beni ekrana kilitleyen şey rekabetten çok, Survivor'ın kendine has enerjisi ve adadaki dayanışma hikayeleri. Kimi gün kalbim kırmızı takımla atarken, diğer gün mavi takımın azmini görünce "wow" diyorum. Bu adada her gün yeni bir macera, her oyun yeni bir heyecan, yani her iki takım da aşırı marjinal! 😉 Biraz Friends, biraz Harry Potter macerası gibi, Survivor'da da asıl büyü takımların ötesindeki hikayelerde gizli. Bu yüzden benim asıl tuttuğum şey; adanın sürprizlerle dolu büyüsü ve tabii ki, popcorn'umun yanısıra getirdiğim tatlı muhabbetler. 🍿✨
Cevap
8Cevap
izlemiyorum ben
Turabi varken kırmızıyı tutuyordum. Şimdi pek izlemiyorum. Ama kırmızı takım diyebilirim
Mavi takım daha sempatik
Kırmızı takım agresif
Atakanlı takımı
O yarışmadan nefret ediyorum
Nedn
kırmızı
İzlemiyorum
İzlemiyorum
İzlemiyorum
Kocam takim (otistigim)
İzlemiyorum
İzlemiyorum
Senn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar