Bence eski kısmetse olura göre dağlar kadar fark var evlilik için geldiklerini düşünemiyorum herkesin yaşı küçük geliyor bana ya da eski sezondakiler büyüktü 🤷🏻♀️
Kısmetse Olur: Aşkın Gücü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızlar aşırı kötü. Erkeklere bir şey söyleyince erkekler buna ses çıkarmıyor. Kızlara laf söyleyince ortam bir anda geriliyor.
Cansel dedi ki, "Oğulcan'la deneriz. Olmadığı taktirde Tolga'ya dönerim." Tolga kendince olmaz dedi, ama o kadar.
Oğulcan da, "Cansel ile olmazsa Merve ile deneriz." dedi. Cansel bir anda şoklara girdi, aa nasıl olur kafasına girdi, ortam gerildi. Tamam, Cansel ile Merve'nin arası gergin olabilir ama bu kadar abartmaya ne gerek var? Tabi rol de olabilir, bilmiyorum
Şimdi 4. bölümü izliyorum da, birdenbire Erhan ile Yaren'in arası bozuldu. Yeliz, 10 dk Erol ile konuştu, kendine gelinlik baktı. Millet evlenmek için senelerce konuşuyor, bunlar iki görüşmede evlendi. İlk defa Kısmetse Olur izliyorum, burada bu kadar hızlı mı ilerliyor bilemedim.
Kızlar çok yapma instagramdakileriyle alakalaei yok aybüke hariç ve yuz hatlari cidden hiçbirinin guzel degil erkekler ise zeyd hariç normal insanlsr jdndnx