
Puanları
Görüşleri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Önce puana sonra görüşlere bakarım. Hepsinden önce konusu daha çok ilgimi çekiyor.
Görseldeki film çok güzeldi.
"Bana üzerinde güzel ışıkları olup içinde herkesin mutlu olduğu bir evi hatırlatıyorsun..."
ikisini de dikkate almam
çünkü film bir zevktir
bir kişi filmi beğenmezse - puanı çakıyor
ama film benim zevkime uygun ben seviyorum neden - veriyorsun
zevk üzerine bir puanlama sistemi olamaz yanlıştır
görüşlere bakarsak hiç bi film güzel değil kötü insanlar güzel olan filme bile kötü diyo insanları memnun etmek zor olur peki bu film kötüyse o kadar yüksek puanları nasıl alıyo açıklasınlar
Cevap
60Cevap
Hiç biri konusu ve oyunculuk önemli
Görüşler daha çok etkiliyor açıkçası..
Gorusler daha detayli, mekanizmalandirilmis ve temellendirilmis olur. Puanlar direkt sonuc verir. Kendi sonucumu cikarmak istiyorsam gorus okurum. Bu yuzden gorusleri tercih ederim fakat tabii ki faydalanirim puanlardan da.
rast gele ya hangisi önüme çıkarsa tıklayıp izliyorum
Başkalarının görüşleri veya verdikleri puan beni alakadar etmez. Konusuna bakarım ona göre izlerim.
Ben kendim araştırırım. Adam bilim kurgu seviyorum diye fantastik filme 2 puan veriyor. Millet puanlama yapmayı bile bilmiyor.
Film secerken kimsenin ne yorumuna ne gorusune bakarim. Filmin girisindeki konusunu bile okumam. Sadece ilk 2 dakikada sararsa izlerim sarmazsa izlemem. Mekanlar tavirlar direk belli ediyor filmin kalitesini
İçgüdülerimi dikkate alırım. İçimdeki ses izleeğğğ izleeeeeğğ derse izlerim yani ve piişman da olmam hani
Önceliğim her daim puanı. Tavsiye uzerine izledigim filmlerin de puanlarina bakma ihtiyaci hissetmiyorum. Direkt izlerim.
Önce konusunu okurum sonra oyuncu kadrosuna bakarım sonra yorumları okurum öyle rastgele şunu açıp izleyeyim demem
Bu arada fotodaki film çok iyi tavsiye ederim
2010 - 2022 arası çoğu filmi izlemişimdi seçim yaparken filmin konusu türü en kötü oyuncularına bakarak izliyorum.
İmdb.
Yönetmen.
Senaryo.
Oyuncular.
Sonra değerli eleştirmenler.
Imdb 6 ve üzeri alışverişlerde filmler genelde iyi oluyor ama yorumlarda bakarım
Alışverişlerde yok ah bu klavye
puanına bakarak hiç film izlemedim. görüşleri de dikkate almam. zevkler renkler farklıdır
Aslında hiçbiri olsa seçenek daha güzel olurdu ama 😊
Oyuncu kadrosuna bakarım. Konusuna bakarım. Hoşuma giderse izlerim sıkılırsam bırakırım
Puanlar yanıltabilir. Lakin görüşler daha mühim bence.
Görüşler daha önemli bence ama puanlara da bakıyorum yani.
puanlar hileli oluyor bence izleyen yorumu daha önemli
İzleyip kendi görüşümle karar veririm ondan sonra puanımı veririm
garip bir zevkim var milletin igrenç dediği filmlere bayılıyorum
Herzaman puanları hedef almam genelde yorumlara bakaraim
Puanına bakar ardından görüşlere bakarım uyarsa izlerim.
Kendi bildiğimi okurun genelde ama görüşler biraz önde gelir
Değişiyor. Bazen puanları bazen de yorumları okurken spoiler yiyorum 😅
Ne puan ne de görüşe bakıyorum.
Özetlerden, fragmanlardan beğendiysem izliyorum.
Puanları dikkate alırım neticede 1 milyon oy ile 9 puan almış bir filmin kötü olma olasılığı yoktur.
Puanlar daha belirleyici oluyor bence. Bu konuda pek yanılmadim..
puanlar genelde yanıltıcı hatta puanlarda tersine bakıyorum en sevdiğim filmlerin puanı genelde orta
İkisini de değil konusuna ve kapağına göre izlerim bide adından ne kadar bahsedildiğine
puanla alakası olmayan fılmler oluyor goruslerı okuyup ızlıyorum
Benim için en önemli kısım IMDb puanidir. 8 altı film izlemem pek.
Puanları daha çok dikkate alıyorum..
Sadece kendi hissiyatımı
Öncelikle puanına bakıp sonra görüşleri okuyorum
Detaya çok girmem dikkatimi çekerse izlerim
İkisine de bakarım
Görüşleri dikkate alırım.
Genelde görüşlere bakalım ben
Film seçerken oyuncu kadrosuna bakarım ben
Puanlara bakarım direkt.
Yorumları dikkate alırım
Puan daha inandırıcı
Görüş önemlişiş
Görüşleri dikkate alırım.
Film seçimi yaparken hiç bişeye bakmam.
Puanları etkili
Görüşler daha çok dikkatimi çeker.
Yorumları okurum yani görüşleri.
önce puan sonra görüş
Moduma göre ya degisir
Puanada bakıyorum ama en önemlisi görüşler.
Puan daha önemli fotograf hangi filmin?
Green Book
Kesin izleyin
Gozume ilk carpan puandir ona gore secerim
Görüşler benim için çok daha önemli
Imdb puanını tercihim konusunda yardımcı oluyor
Aktör ve aktrislere göre…
Sevdigim aktörse/aktriss varsa onu seçerim ;)
görüşlere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?