Tek başına, ailen ile, sevgilin ile, arkadaşların ile, bibisinin bibisi ile vs izlediğin ilk korku filmini hatırlıyor musun? Bir iki fredi geldi, üç dört kapıyı ört.. 🦁
Ortaokulda sınıfça sinemaya Dabbe 1'i izlemeye gitmiştik. Bizi nasıl içeri aldılar, o filmi niye izledik bilmiyorum😅 ama izlediğjm ilk korku filmi oydu. Zaten sonra Dabbe 4 'ü izleyip zirvede bıraktım. 🙄
Son duraktı galiba ama en etkilendiğim ölüm sessizliğiydi ahsjdhdkxhd 10 yaşında ya varım ya yokum. 18 yaş üstü korku izleyebildim diye önüme gelene izlettirip kendim de 7-8 kere izlemiş bulundum. Sonra dehşet veren 3 ay yaşayıp psikoloğa gitmiştim HKSHSSJHDMDNFSŞNDÖFMFÖDD
İsmini hatırlamıyorum ama annem izlediği saçma sapan filmlerde beni başka odaya gitmem için uyarmadığından bayağı ufakken izledim çoğunu bir tanesi yüzünden şu an arı fobim var asdf
Len o maskenin ben de çok ilginç bir anısı var şimdi onu da hatırladım. Bir gün annemle geziyordum, kendisi alışveriş için markete gitti ben arabada bekliyorum işte. Aradan biraz zaman geçti, cama iki tık vuran biri oldu. Kafamı döndüğümde birde ne göreyim? Çığlık maskesi yüzüme bakıyor. O an bi korkudan şok oldum var ya akıllara ziyan. Annem güya şaka yapmış