Bayağıdır korku filmi izlemediğimi fark ettim. Ne izlesek? 
Aman samara hanım ne yapıyorsunuz :d 🦁


Korku=Gerilim=Gizem
Testere serisi=Son Durak Serisi=Hostel Serisi=Kuzuların Sessizliği=1408=Kanlı Göl=Panik Odası=Uçuş Planı=Gerilim Hattı=Hücre 2=Hush=Brake=)=Otostopçu 1986 ve Otostopçu 1=Tedavi=Borderland=Yaşamak İçin=Pelikan Dosyası=Kaçak (Harrison Ford)=Güvenlik Duvarı=Sıra dışı (Sandra Bullock)=Telefon Hattı=Tehlikeli Arama=Çizgi Ötesi=Hayatın Benim=Zindan Adası=Temizlikçi=Astronotun Karısı=Constantin=Makinist=Parçalanmış=İşkence Odası=Ölüm Uykusu=Ayin=Şeytan Geçidi=88 Dakika=Kızları Öp=İçinde Yaşadığım Deri=Karanlık Taraf=Cinayet Gecesi=Kimlik=Kusursuz Cinayet=8 milimetre
Cevap
3Cevap
Dün izledim
Ne izledin
resident evil raccoon şehri
Hatırlamıyorum ahah hem korkudan izleyemem ki😂
O yüzden izlemeye çalışıyoruz 😂
Bişey olmaz bakarsın 😃
Tek başına izleme bari 😃
İzliyorum zaten 😃
P. tesi günü izledim tam korku filmi sayılmaz belki ama güzeldi
Adı neydi?
Yatağın altındaki katil biraz gerilim filmi
Tövbe ilginçmiş, teşekkür ederim
rica ederim
Denk geldiğimde izliyorum sadece.
Korkarım ben.
En son nefesini tut izledm korkudan cok gerilim filmiydi
Benimde epey olmus
Öneriniz varsa duymak isterim
The Shinning filmi nim devami olan filmi izlemistim adini unuttum ya guzeldi fena degildi
Yıllar yıllar önceydi. Ağır tövbeliyim
Demaa
Açık yeşil gözlü adam desem hatirlarsin tövbe nedenimi bence
Hatırlamaz olur muyum 👀
İki gün önce
Ne izledin paşam
En sevdiğim 😋
Hiç hatırlamıyorum pek korku filmi sevmiyorum
İzlemem korkarım
5 sene önce Dabbe siccin falan izlemiştim herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?