
Ara ara diziyi anlamak için açıp bakıyorum da.. Ömer baba iyisin hoşsun ama bazen çok boş yapıyorsun ya.

Ara ara diziyi anlamak için açıp bakıyorum da.. Ömer baba iyisin hoşsun ama bazen çok boş yapıyorsun ya.
Ömer Hoca'nın repliklerini yazan kişi maalesef boş.. Yoksa o karakter diziye lazım..
Daha iyi replikler yazılabilirdi.. Çünkü Ömer Baba aslında boş biri değil, Aslan Akbey bile ondan akıl aldığı bir kaç an var.. Ondan akıl alıp devlete rapor halinde sunuyor.. İstihbarata hemde..
Böyle "akil adamın" daha güçlü replikleri olmalıydı.. Üzerinde çok düşünülmemiş.. Ya da yazarın kapasitesi o kadar..
Heredot Cevdet vardı Ekmek Teknesi'nde.. İki dizi de aynı dönem başlamıştı, hatta Kurtlar Vadisi'nin ilk bölümünde o ekmek teknesinde ekmek alınıyor..
Ömer Baba'nın hikayeleri Heredot Cevdet kadar güçlü olsaydı en ufak bıkkınlık olmazdı..
Ömer baba sahnelerini izleyebilen insan zaten bordo berelidir net.
Yani a konusundan bahsederken adamın z konusuna geçmesi gidip tuhaf tuhaf zürafalardan vs bahsedip alakasız örnekler vermesi insanı sıkıyor cidden.
O sakin, dindar ve maneviyatı yüksek birisi hissiyatını bende hiç oluşturamayan bir karakterdi kendisi.
Neden Çok İyi adam Ama Bu Karakter 😊 Ben de İzliyorum Kurtlar Vadisi Pusu Ben de Romantik Sahne görürsem bir an önce çabuk geçse diyorum daha çok çatapat çatışma seviyorum
Buraya ait deyilsiniz çünkü eşim vardan bile anlarım
https://www.youtube.com/embed/3vYIihE8zD8Cevap
16Cevap
Diziye henüz başlamadım ama çok merak ediyorum yakında izlicem. Bu adamın bir sahnesini görmüştüm gerçekten sürekli konuşuyor sjcjwnd
Ben izlemedim
- Ömer baba Polat bazukaya kafa attı+ Bir gün, zürafayla ayı yolda yürürken…
Ömer elif ve hikmet sahnelerinin olmadigi özel bölümler yayinlanirsa tekrar izlicem. Ileri sarmaya üşeniyorum knk
Bir iki kez dinledim sonra bana 2002'den beri duyduğum birisini hatırlattı. Daha da izlemedim.
adamın sevgilisi onun icin bileklerini kesmis ölücekti edicekti "Koskoca ay ve gunes tutuluyo memati tutulmuş çokmu" ... canım ömer reis
Kurtlar vadisinin en çok Bahri Baba bölümlerini seviyorum. Ömer Baba konuşurken yoruluyordum😬😬
Geçenleri anlamıyorum. Adam anlayana çok güzel şeyler anlatıyor aslında.
Ömer baba için dediğin doğru gibi. Deli yurek'te Kuscu vardı o mükemmel bence
Ömer baba'nın özellikle alkolik olduğu göz önünde bulundurulursa :D
Hahaha evet ben de o sahneleri atlayarak geçerdim. Ömer baba ve türevleri sahnelerini de atlardım.
Ömer baba sahnelerini hiç izlemedim. Kafa açma makinası.
Üf Ömer babanın ismini duyunca bile bunalıma giriyorum
Haklısın bazen fazla abartıyor du
Kertenkele dizisinde Hicabi vaaz veriyordu onun gibi bir sey galiba
Ben de böyle deli yürek teki kuşçuya çok kızıyordum bazen 😄
Dur sana bi sağırın hikayesini anlatayım 😂🤣🤣🤣
Ben özellikle o sahneleri izliyorum
bana yabancı bir konu vadi
Ben seviyorum
Hahaha kafa ütülemeye gerek yok diosn
Benide bunaltirdi gordugum zaman
Evet aksiyona istasyon
Ay evet gevşek gevşek konuşuyor
Ben bilmem Ömer Baba🙄
İlk 97 bölüm mü?
İzlerdim
Bilmiyorum karakteri. 😄
Hiç izlemediğim için bir fikrim yok.
La zaten o adam Bi nesle next tuşunu öğretti wk
Nisantasi city de gormustum
İzlersem ben de öyle yapicam
Kurt Vadisi izlemedim
Ömer Babam adamdır net
Geçmeyen var mı asıl?
Geçmeyen var mı kiii
Ahaha eveeet bende hep pasladım
Gereksiz sahnelerdi
Çok itici adam :D
izlediğim zamanlarda yapyiordum aynısını
İzlemedim
Hic ızlemedim ki ben
harbi ya ya
Evet Ben de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?