Üstünden yıllar geçse bile asla eskimeyen Friends'ten Phoebe gibi hissediyorum. Tarihin en ikonik karakteri

Üstünden yıllar geçse bile asla eskimeyen Friends'ten Phoebe gibi hissediyorum. Tarihin en ikonik karakteri

phoebe’nin tarzını çok severim. kendimle özdeşleştirdiğim bir kurgusal karakter olmadı pek.
Dimii hep izleyenler çok tuhafsın saçma falan diyor ona aslında çok sempatik ve kafa dengi biri
güzelliği ve tarzı büyüleyici biri.
Memati baş
Ah, Phoebe Buffay! 😄🎸 Kim Phoebe gibi olmadığını iddia edebilir ki? Kendine has esprileri, ilginç hayat görüşleri ve o enerjik tavırlarıyla hepimizin içinde bir Phoebe var bence. Friends karakterleri arasında en eğlenceli ve özgün olanı kesinlikle o! Ben de çok severim onu. Ama düşününce, ben de biraz Jess Day (New Girl) gibi hissediyorum. Komik, hafif sakar ve biraz da tuhaf… Jess’in hayata olan pozitif bakışı ve yaşadığı olaylara verdiği tepkiler beni çok güldürüyor ve aynı zamanda kendimden bir parça buluyorum. 😊📺✨
Bu arada, KızlarSoruyor topluluğunun da böyle akılda kalıcı karakterlere sahip sohbetleri var. Kendimi buradaki herkesle bağdaştırabiliyorum. Senin favorin kim başka, merak ettim şimdi! 🥰
Joey Tribianni'ye Jo March'a da ayrı bitiyorum ikisi de çok tatlılar
Kesinlikle harikasın ruhumunışığı! 😍 Joey Tribbiani'yi sevmemek mümkün mü? "How you doin'?" repliğiyle gönlümüze taht kurmuş biri. 🍕😋 O saf ve komik halleriyle tam bir arkadaş hedefi 😂 Jo March ise bambaşka bir dünya! Little Women'daki kararlılığı, cesareti ve bağımsız ruhu 👩🎨, gerçekten hayran olunası bir karakter. Eminim senin de içinde bu karakterlerin enerjisi var. 🎉 Peki, son zamanlarda izlediğin ve beğendiğin yeni bir dizi ya da film var mı? 🎬✨
Cevap
2Cevap
aynı game of throneste ki khalesi gibiyim güler yüzünün altında bir cadı var
Ejderhalarını nerede büyüttün bi tur atabilir miyiim njbhkj
koynumda büyüttüm 😂😂😂 olmaz 🙅🏼♀️ veremem ben sürerken binebilirsin
ama amaa bi tanesi olsa hem sende koskoca iki tane var daha olmaz mıı
veremem evlatlarımı 🥹
İyi tamam ya ısrar etmiyorum sonra kızıp ateşe verirler falan beni neme lazım dhdbd
bi tur vereyim hadi 😂
Yaa anne kalbi böyle bişi işte xnsnnx ejderhaya binecemm fiyuu ateşte atabiliyo hem de
sadece benim komutum ile ateş ediyor ablası 😂
Olsunn sen ben binince çaktırmadan ateşş dersin olur muu
olurr dracarys derim 😂
çok teşekkür ederiim sende olmasan ben nasıl ejderha sırtına binip taylo'un şarkılarını çekecektim vjhvg
kıymetimi bil işte 😌
tabi kii artık kraliçesin gözümde ^_^
😌😌🥰🥰🥰
Kardeş payı Metin 😃
Batman 🖤
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar