Mafya babasını seslendirmek için elemelere girdim, sizce sesim nasıl?

Yeni bir dizi projesiymiş, elemeler Perşembe günü biticek 16 kişiymişiz...

Sizce sesim uygun mu?

https://voca.ro/1ba9zReln1VK

Bunu şu an öylesine kaydettim, onlara profesyonel kayıt ilettim bu arada...
Mafya babasını seslendirmek için elemelere girdim, sizce sesim nasıl?
Mafya babasını seslendirmek için elemelere girdim, sizce sesim nasıl?
Cevapla