Aa en iyi olduğum konulardan biridir. Filmlerdeki tüm karakterleri hafızamda tutabiliyorum. Biraz gereksiz bir yetenek gibi görünse de, bu beni iyi bir sinema izleyicisi olmama vesile oluyor.
Eğer filmini seversem ve o karakterin performansı da hoşuma giderse o zaman aklımda kalır çünkü o filmleri bir kere izlemem 1 den fazla Usanana kadar izlerim.
Alzheimer olmayan her sağlıklı insan hatırlar diye düşünüyorum. Yıllar önceki Maximus, Michael Corleone, Riddick, Neo isimlerini bile hatırlıyorum yani