Cem Yılmaz'ın merakla beklenen dizisi 13 Mayıs tarihinde Netflixte yayınlanacak. Siz diziyi izleyecek misiniz? Şahsen benim çok büyük beklentim yok açıkçası izleyip görcez bakalım. 


Lan seni boğarım bu ne güzel haber :D Benim sevincimi gösterme şeklim böyle :D
Tabi ki izleyeceğim çok merak ediyorum. Güzel bir şey çıkacak ortaya kesinlikle.
Boğ beniii 😅😅
Cevap
9Cevap
İçerisinde Cem Yılmaz olduğu için şans veririm diye düşünüyorum
Kesinlikle izleyeceğim. Cem Yılmaz'ı severim. Her ne kadar son zamanlarda ortaya kötü yapımlar çıkarmış olsa da, bu dizi çok kaliteli olacak bence.
Ben yine de beklentiyi yüksek tutmıyım yeter ki iyi olsun 😅
Benim beklentim yüksek valla 😅
Hiç dizi izleme kültürüm yok benim. Bir çukuru bir de kurtlar vadisini izledim sadece
En sevdiğin kurtlar vadisi repliğini alayım o zman komsi 😎
Memati'nin bütün replikleri güzeldi, sık de sıkayım usta )
Eski günlerde ki gibiydik usta, iyi kötü çirkin.
Çirkin kim memati?
Valla ben kötüyüm diğerlerini bilmem 😅😅
Ne tatlı adamdı Allah rahmet eylesin
Çok saçma öldü ama valla
Kızlar Bir Adım Öne bir şans verebilirim, cem yılmaz filmlerini beğendim şimdiye kadar.
İzleniiiir cinsellik olacağını düşünmediğim kaliteli bir yapıt olacaktır. 👍 Erşan abi seni tevkif eediyorum. 😁
Çok çok geç kalınmış bir Proje. Gora'dan hemen sonra yapılsaydı çok güzel ve daha kaliteli olurdu tahminimce. Ama yine de izleyeceğim.
Böyle bir dizinin varlığından bile haberdar değildim.
Büyük ihtimalle izlemem...
Oyuncular çok iyi Cem Yılmaz da severim izlerim muhtemelen
Heyecanla bekliyorum :) umarım Arif ve 216 gibi olmaz
İzlicem bunu ya ama hep aynı yüzleri görmekten o kadar sıkıldımki, yenilerde de iş yok gerçi..
Hayır vaktim yok ama olsaydıda bana gore değil gibi dizi ilgimi çekmedi
İzlenir tabi o zamana kadar hesabım sağlam kalırsa 😂😂
Böyle bir filmin çekilebilmesi bile başta ülkemiz olmak üzere tüm dünyada kadınların kötü çocuklara taptığının kanıtıdır.
Sanmam ya. Belki denk gelirsem bakınırım biraz.
Sen çok tanıdık geliyorsun ha valla çözcem ama dur bakalım
Adının baş harfi M? 😅
Tamam, ben başka bir arkadaş ile karıştırdım o halde bir iki kez denk geldim görüşlerine artı profil tarzı onu andırdı demek ki 🦁
Yess. 💪
Tarzım değil asla izlemem😄
Niye 10 numara komedi 😅
anaa izlerim ben bunu 😀
Ehh hadi izle bakalım 😅
çıkmamış ki daha 😀
Ramazan pidesi mi bu ajsjs 13 mayısta izlersin işte 😅😅
ahahaha 😂😂
Şu an gördüm. İzleyebilirim unutmazsam :)
Sana da hatırlatırız 🙃
O güne ölmezsem hatırlatırım 😅
hiç ilgimi çekmiyor ama bakarım belki
İzlemeyi düşünmüyorum...
İzlerim merakla bekliyorum
Netflix kullanmıyorum
İzlerim. Cem reis var
Bilmem kararsızım
Yazı tura yap bari 😬
Unutmazsam izlerim diyorum🤣
Tamam hatırlatılacak listeme seni de ekliyorum 😅
Teşekkürler💃
Nope izlemem
Niye nopeymiş
O güne kadar unuturum ondan🙄😄
Hatırlatırıss
Bekleriss
Ayarlarıss
Kesin bok gibidir, görselden belli.
Beklentilerin altında olduğunu düşünüyorum
İzlemem. Tarzım değil.
İzleriz.
Hayır
Bakarım güzelse izlemeye devam ederim
Hayıır
Pek sanmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?