Survivor Sema’nın her oyun kaybettiğinde rahatsızlanmış taklidi yapması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dün hiçbir şey yokken kaybedince diyecek bişi bulamadı herkes neyin var diyor diyorki her şey burada ama yokmuş gibi😂 allahım. Bugünde kaybetti sakatlandı sözde😂 geçen katıldığı sezondada taktiği aynıydı. Dikkat ederseniz ne zaman kaybetse ya da kaybedecğeini anlasa rahatsızlık taklidi hep. Neden?
Survivor Sema’nın her oyun kaybettiğinde rahatsızlanmış taklidi yapması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Survivor Sema’nın her oyun kaybettiğinde rahatsızlanmış taklidi yapması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla