Nasıl buldunuz? Ben tamamen Eren'in şehit olması üzerinden prim yapılır sadece konu o olur diye düşünmüştüm ama biyografi tarzında bir filmdi. Çok duygusaldı her sahnesi ayrı ağlattı. Benimle yaşıt olması da üzüntümü daha da arttırdı hayatının baharında canını aldılar yaşadığı zamanı da ailesini geçindirmek için çalışarak geçirmiş, şükretmemiz gereken çok şey var. Ferhat komutanı izlerken de kendi asker yakınlarım aklıma geldi bedenine her mermi isabet ettiğinde benim canım yandı. Çok beğendim tavsiye ederim herkese. Mekanları cennet olsun.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Fragmanı çok güzel inşallah izleyebilirim.
İzlemedım kanks
evet