Tabi ki de özlerim hatta ara ara youtube'dan o karakterlerin olduğu sahneleri açıp izlerim. Özellikle dizilerde bir karaktere çok bağlanıyorum. Şu an özlediğim çok fazla karakter var. Bunlardan birisi Breaking Bad dizisinde ki Walter White, bir diğeri ise Vikings dizisinde ki Kral Ecbert.
Süper Baba'da Fiko'yu, Ekmek Teknesinde Çengiz'i, Kirli'yi, Bizimkilerde Biracı Cemil'i, Avrupa Yakasında Burhan Altıntop'u özledim...(Bir Burhan Altıntop kolay yetişmiyii)