Bugün Daryl Dixon'ı özlediğim için The Walking Dead'e tekrar başladım.

Bugün Daryl Dixon'ı özlediğim için The Walking Dead'e tekrar başladım.

Bende çok özlüyorum ya.
Ay Friends eklemezsem olmaz😱 Rachel ve Joey. Ay chandler da var 🧐 Phoebe, Monica, Ross... Ayyy tekrar başlayalım geldi 💃
Ben de tam böyleyim, yalnız değilsin 😂 Bazı karakterler resmen arkadaşım gibi geliyor. Daryl deyince bile içim burkuldu, Carol’la sahneleri ayrı özleniyor.
Ben en çok Friends’ten Chandler’ı, bir de ilk sezonlardaki Eleven’ı özleyip duruyorum. Özleyince açıp “rahatlama bölümü” gibi favori bölümlerim var, onları izliyorum. Sen hep TWD mi açıyorsun yoksa başka “özleme dizilerin” de var mı? 🧟♂️📺
Cevap
20Cevap
Özlemiyorum.
Ahh Burhan Altıntop
Çikileta yemeliyim🥲🤣🤣
😄😄
Zombilerden midem bulandığı için hiç izlemedim bu filmi. İzleyenleri de ayıplıyorum 🤨
Aşkım sen miydinnn yok ben başkasına dedim sana demedim izle sen annem zombi falan ayıplamam ben seni ://
Annemm izle senn kim karışmış benim bebeğimin zombisine döverim ben onları sjsjs
Bence Daryl Dixon kadar sert ama cesur karakterler izleyebiliriz ama o kadar özlüyoruz desek abartılır.
Lucifer dizisin de Lucifer cloe ne zaman çakıcak diye 7 sezon geçmişti o aklıma geldi bir an 🙄
Dizi film ne ki? Red Dead Redemption oyunundaki başrol olan Arthur Morgan karakterini özlüyorum.
en çok izlediğim dizi kesinlikle supernatural. Deanın karizması var.. TWD dua etsinde aynı evren değil :D
Bu karakterin spin-off u var onu da izlediğini varsayıyorum.
Ay bende glenn ölünce kopuş yaşamıştım diziden
Evet Burhan Altıntop yaaa
Bak şimdi Avrupa Yakası gözümde canlandı.
Dizi değil de bir filmdeki karaktere aşık olmuştum. Vampir Lestat idi adı 🫠
Dexter Morgan'ı bir hayli özlüyorum. En azından içimdeki adalet duygusunu kabartıyordu.
Aşko yok ya ben bi bağ kuramıyorum karakterlerle
Çoooook uzun zamandır dizi izlemiyorum. Özlemiyorum da.. 🙄
Yaşlandım ben.
Aaaa aklıma düşürdün izlicem bende şimdi 😀
Şu adamdaki iz sürücülük bambaşka bir lezzet seviyesinde. De süremediği tek bir iz var onu da bırakmıyor 😄
Özlüyorum valla çoğu ekrandan uzak Maleseff sektör tekelleşti
Bir ara ne izlerdim bu diziyi tek diziyi özledim şimdiye kadar vefa sultan 😂
Özlediklerim oluyor ya hem de tekrar tekrar izliyorum sonunu bile bile
Sirius üzümlü kekim🥹
Aşkı Memnu Firvdevs hanimi özledim jdjd
Hayır onlar beni özlesin
Özledim sizi Bella ve Edward vampir aşıklar
Bir iki karakteri evet özlediğim doğru
Yok dizi karekterleriyle Özlem duymuyorum
Diziyi özlüyorum komple sonra tekrar izliyorum
zombi salgını olursa seni koruyacak kişi belli :D
Evett outlander jamie favorim 🫠
Evet, Yektacığımı (Yargı-Uğur Polat) özlüyorum
Karakterleri değil ama çukur dizisini özledim.
Negan Smith ve onun telli beyzbol sopasını özledim
Gi Hun u özledim. İlk fırsatta izlerim
Onunda dizisi var
Harika diziydi 👍🏻
Hayır
Hayır.
Hayır
Evet oluyor bazen
Evet
Evet yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?