Son yıllarda süper kahraman film ve dizileri, artık o kadar büyüdü ki neredeyse sinema ve televizyon sektörlerinden ayrılıp kendi başına kocaman bir endüstri haline gelmeye başladı. Artık popüler oyuncular, yapım şirketleri, televizyon kanalları, özel dijital plartformları... hemen hemen hepsi artık kendilerine bu endüstri'de bir pay istiyorlar. Bu yüzden de küçük büyük demeden bir çizgi roman karakterini alıp kendi platformlarına uyarlamaya başlıyorlar, bunlardan birisi de Amazon Prime’ın Image Comics’in aynı isimli çizgi romanından uyarlanan Invicible'ın ilk bölümünün 26 Mart’ta yayınlanması planlanıyor. Amazon’un yeni projesi hakkında siz ne düşünüyorsunuz? benim oldukça ilgimi çekti ve 2000'li yıllardaki çizgi dizileri anımsattı :D
Amazon Prime, Invincible adlı süper kahraman dizisiyle geliyor, diziyi izlemeyi düşünür müsünüz?
Herhangi bir platforma üye değilim ve yakın gelecekte de üye olmayı düşünmüyorum, eninde sonun da nete düşecektir, kaçak izlemek bence daha mantıklı. Üç kuruş maaşımın bir kısmını emperyalist çıkarcıların sömürücü sistemine harcayamam (( : sorunun cevabı ize evet, izlerim ama kaçak