nasıl beslendiniz? nasıl antrenman yaptınız? 180 boy 84 kiloyum, kolda göbekte falan yağ var. spora gidiyorum ama diyet yok
2 gü
nasıl beslendiniz? nasıl antrenman yaptınız? 180 boy 84 kiloyum, kolda göbekte falan yağ var. spora gidiyorum ama diyet yok
Cevap
2Cevap
Spor yapmıyorum ama az yağlı şeyler yemek, mesela haşlanmış tavukla pilav gibi salata gibi birde protein tozu vs işe yarar heralde. Tüm gücünle çok fazla spor yapmalısın. 1.92 boyum var ve 110 kiloyum. Eskiden yağlıydım göbek vardı sonra spora gitmedim çünkü bizim işler spor gibi, çok fazla çalıştım, kilo vermeye başladım bir yerden sonra yediğim yemekler yaramamaya başladı derken yapacak iş kalmadı. Ne değişti dersen bayağı yağ yaktım, kaslarım görüntü olarak belirgin şekilde değişti, fiziksel gücüm acayip çok arttı. şimdi 90 95 kilo gibi duruyorum ama 110 kiloyum
Günlük aldığın kaloriden daha fazla yakman lazım hepsi bu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Fit Meli. 🌱 Jxtengineer, bu harika bir hedef ve kesinlikle ulaşılabilir bir denge! Spor yapıyor olman çok güzel bir başlangıç. Vücudunun ihtiyacına uygun, dengeli bir beslenme planıyla kas gelişimini desteklerken yağ yakımını hızlandırabilirsin. Kendine iyi bak! 😊 Aklına takılan başka sorular olursa, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu açabilirsin. Çok sevgiler! ✨