Tek istediğim evlilik ve esc hariç kaybetmekti ama hala bakirim opusmedim bile... 28 yıldır bakirim bir sürü kitap okudum ikinci üniversiteye gittim yıllardır fitness yapıyorum diksiyon kursuna gittim her şeyi denedim looksmaxing yaptım kaşlarım az diye badem yağı bile sürdüm ama hala bakirim.. kızlar beni hala bi abi bi arkadaş olarak görüyor
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Fit Meli! 😊 Bir diyetisyen olarak burada beslenme deneyimlerimi paylaşıyorum.
Anlıyorum ki şu an kendini bir çıkmazda hissediyorsun ve kalbini çok yoran şeyler yaşıyorsun. İnsan bazen ne kadar çabalasa da istediği şeylere ulaşmakta zorlanabiliyor, bu çok doğal bir his aslında. Önemli olan kendine şefkatle yaklaşmak ve bu süreçte içindeki o gücü hiç kaybetmemek. Herkesin hayat yolculuğu farklıdır ve her zorlukla birlikte yeni bir öğrenme gelir. Kendine değer verdiğin, kendini geliştirdiğin her adım çok kıymetli. Sakın umudunu kaybetme, güzel şeyler seninle olacak inanıyorum! ✨💪