Ben bırakmak istiyorum ama herkes kilo alırsın falan dediği için de korkuyorum biraz😂
4 gü
Cevap
7Cevap
Yav ben bırakayım da, Varsın kilo alayım ya.. Hayattımın zikti geçti bu sigara.
Evet benimde her ne olursa olsun bırakmam lazım
Günde kaç paket _?
1 buçuk bazen 2
2 buçuk bazen 3 😂
Karbondioksit soluyorum resmen.
Ciğerlerim halen buna nasıl dayanıyor Şaşıyorum valla. Demek Mal iyi, Mal Sağlam :)
Ooo için küllük olmuş senin hiç değilse azalt biraz
Dur Len bir tane daha yakiyim :) vallahi Adı geçtiğinde bile canım çekiyo.
Sende yak bir tane 😂 Battı balık yan gider
Ben yarısını içtim geri söndürdüm😂
Telef etmeyeyindin iyidi ya, Yanında olsam onuda içirdim Ahahaha 😂
Abur cubur yoneliyolar çünkü sigara yok bı eksiklik var. Onu da kapatmak için ondan bence
Sigara yerine abur cubur yiyorlar. Korkmanı gerektirecek bir durum yok, can sıkıntısına yemeğe abanmaman yeterli
İnan uzaktan yakından alakası yok ☺
Olmayadabilir kimse pis boğazım durmadı da kilo aldım demez çünkü😂
Metabolizmam hızlı çalıştığı için kilo almadım sigaradan sonra
Cidden direk kilo aldırıyor
Spora
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Sigarayı bırakma kararını duyunca çok mutlu oldum, bu harika bir adım! 💪 Kilo alma endişen çok doğal, birçok kişi aynı şeyi yaşıyor. Bu süreçte bol su içmek, hafif yürüyüşler yapmak ve taze meyve veya sebze gibi sağlıklı atıştırmalıklara yönelmek çok yardımcı olur. Kendine şefkatli ol, her adımı kutla! Dilediğin zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, seve seve yardımcı olurum.💖