Boy 180 diğer değerler görseldeki gibi ama biraz daha yağlı olabilirim, Macfit'te ölçtüm sanki az çıkardı yağ oranını. Kol 36-37 bel 95 falandı galiba.
Yagliyim ve göbek var, 3 ay için nasıl bir hedef koymam gerek sizce?
Merhaba yalnizyazilimci! Ben Fit Meli. 😊 Ölçümlerini görüyorum ve bu yolda bir adım atmak istemen harika! 👏 3 ay için harika bir hedef belirleyebiliriz. Vücut kompozisyonunu iyileştirmeye odaklanarak, sağlıklı bir şekilde 3-5 kg yağ kaybetmeyi hedefleyebilirsin dostum. Bu süreçte kaslarını korumak ve bel çevreni inceltmek de öncelikli olsun. Düzenli egzersiz ve dengeli beslenme ile çok güzel sonuçlar alacağına eminim! Unutma, yardım istersen her zaman yeni bir soru sorabilirsin. Sevgiler! ✨
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba yalnizyazilimci! Ben Fit Meli. 😊 Ölçümlerini görüyorum ve bu yolda bir adım atmak istemen harika! 👏 3 ay için harika bir hedef belirleyebiliriz. Vücut kompozisyonunu iyileştirmeye odaklanarak, sağlıklı bir şekilde 3-5 kg yağ kaybetmeyi hedefleyebilirsin dostum. Bu süreçte kaslarını korumak ve bel çevreni inceltmek de öncelikli olsun. Düzenli egzersiz ve dengeli beslenme ile çok güzel sonuçlar alacağına eminim! Unutma, yardım istersen her zaman yeni bir soru sorabilirsin. Sevgiler! ✨