Yagliyim ve göbek var, 3 ay için nasıl bir hedef koymam gerek sizce?

Boy 180 diğer değerler görseldeki gibi ama biraz daha yağlı olabilirim, Macfit'te ölçtüm sanki az çıkardı yağ oranını. Kol 36-37 bel 95 falandı galiba.
Yagliyim ve göbek var, 3 ay için nasıl bir hedef koymam gerek sizce?
Yagliyim ve göbek var, 3 ay için nasıl bir hedef koymam gerek sizce?
Cevapla