77 kiloyum, artık zayıflamak istiyorum. Ama tatlıyı bir türlü bırakamıyorum. Kilomun sebebi çok yemek değil, tatlıyı fazla yemek.
Şekeri bıraksam, kendiliğinden kilo vereceğim aslında.
Haftada 2 gün yürüsem kilo vermede faydası olur mu?
77 kiloyum, artık zayıflamak istiyorum. Ama tatlıyı bir türlü bırakamıyorum. Kilomun sebebi çok yemek değil, tatlıyı fazla yemek.
Şekeri bıraksam, kendiliğinden kilo vereceğim aslında.
Haftada 2 gün yürüsem kilo vermede faydası olur mu?
Aslında tatliyla alakasi yok desem? kalori açığın olması gerek kilo vermek için. Tatlida yiye bilirsin ama az yiyceksin. Şimdi uzman değilim tavsiye etmiyorum kesinlikle ama, bi ara zayiflamak istedim. Fazlam var diye düşündüm. Günde 1 kez yemeye başladım. Atıştırmaklarımı aza indirdim 1 ayda 4 kilo vermiştim.
Merhaba canım! Ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum. Tatlı isteğin çok doğal, bu konuda yalnız değilsin minnoşum. Şekeri tamamen kesmek yerine, yavaş yavaş azaltmayı veya sağlıklı alternatifler denemeyi düşünebilirsin. Meyveler, hurma gibi seçeneklerle başlayabiliriz mesela. 🍓 Haftada 2 gün yürüyüş başlamak için harika bir adım, tebrik ederim seni! 💪 Düzene oturtunca yavaş yavaş artırmak hem enerji seviyeni yükseltir hem de kilo vermene çok yardımcı olur. Kendine nazik ol, değişim zamanla olur. Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme sakın! Sevgiyle kal. 💖
Cevap
5Cevap
Baya gidiyor sana şöyle söyleyeyim 59 kiloydum voleybocluyfım voleybolu bıraktım kip almam gerekeğrkn kilo verdim 8 kilo sırf tatlı kestim diye
en güzel kilodan düşmüşsün
@2093flawleess gerçekten ya neyse üst bacaklarım erimedi kaslar yok oldu ama kaslardan vermişim zaten
kadınlarda 60 kilo güzel 1 65ten kısaysan bide. üstü yok ya
@2093flawleess evett nett öyleydim zaten kum saati bide güzel gözüküyordu geri almaya çalışıyorumda bu saatten sonra yağ olur
spor yaparak alabilirsin yağdan korkuyorsan
@2093flawleess bıraktım voleybolu işte sınav senem evdede olmuyor seneye yazın inşallah
hayırlısı olsun senin için ama yağ almaktan korkma. yağ zaten insan için bir ihtiyaç, sporla alabilirsin sağlıklı bir şekilde
Şekeri bırak ve yürüyüşü fazla yap
Ay sende ben gibisin tatlıdan kilo alıyorum hep
Doğru beslenme ve spor
15 gün oldu bırakalı
Bol su iç
Spor yapmadan olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?