Yıllardır kırmızı et yemiyorum, bağışıklığım çok düştü; tekrar et yemeye ve kemik suyuna nasıl alışabilirim?

Merhaba. 21 yaşındayım ve kırmızı et yemediğim için vücudum aşırı savunmasız. Yaklaşık 4 yıldır yemiyorum. Ayda 2 3 kez yatak döşek yatıyorum, pencere açık kalsa soğuk su içsem Haziran ayında veya hava 1 derece soğusa hasta düşüyorum.
Doktorum da kızdı ve kemik suyu içmemi istedi. Kokusu, tadı midemi bulandırıyor. Yemeye nasıl başlayabilirim. Direk bağırsaklarım bozuluyor yanlışlıkla yemeğime girse.
Lahmacun, kuru fasulye, bamya gibi yemekler hep bana ayrı tencerede yapılır.
Yıllardır kırmızı et yemiyorum, bağışıklığım çok düştü; tekrar et yemeye ve kemik suyuna nasıl alışabilirim?
Cevapla