Merhaba. 21 yaşındayım ve kırmızı et yemediğim için vücudum aşırı savunmasız. Yaklaşık 4 yıldır yemiyorum. Ayda 2 3 kez yatak döşek yatıyorum, pencere açık kalsa soğuk su içsem Haziran ayında veya hava 1 derece soğusa hasta düşüyorum.
Doktorum da kızdı ve kemik suyu içmemi istedi. Kokusu, tadı midemi bulandırıyor. Yemeye nasıl başlayabilirim. Direk bağırsaklarım bozuluyor yanlışlıkla yemeğime girse.
Lahmacun, kuru fasulye, bamya gibi yemekler hep bana ayrı tencerede yapılır.
Doktorum da kızdı ve kemik suyu içmemi istedi. Kokusu, tadı midemi bulandırıyor. Yemeye nasıl başlayabilirim. Direk bağırsaklarım bozuluyor yanlışlıkla yemeğime girse.
Lahmacun, kuru fasulye, bamya gibi yemekler hep bana ayrı tencerede yapılır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer