Annem kilo verince herkesi kilosuna göre yargılayan zorba biri oldu, bu durumu nasıl düzeltebilirim?

Annem eskiden kiloluydu şimdi zayıfladı ve zayıfladığından beri herkesi her şeyi dış görünüş ve kilosuna göre yargılıyor. Ergen gibi davranıyor ben anlamadım huyu suyu her şeyi değişti çok garip bir insan oldu. Sadece kendini düşünüyor falan başkasını umursamıyor bu durumda ne yapılmalı? Çok rahatsızım ve utanıyorum açıkçası dışarıya karşı
Annem kilo verince herkesi kilosuna göre yargılayan zorba biri oldu, bu durumu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla