Ortaokulda hızlı uzadık, sakallarım falan herkesten hızlı çıktı, çoğu kişiden uzundum ama liseye geçince cüce kaldım herkesin içinde. Onun dışında 16 15'ten beri 168 169 falanım babam 153 154 falan, annem 147.
13 gü
Ortaokulda hızlı uzadık, sakallarım falan herkesten hızlı çıktı, çoğu kişiden uzundum ama liseye geçince cüce kaldım herkesin içinde. Onun dışında 16 15'ten beri 168 169 falanım babam 153 154 falan, annem 147.
Cevap
2Cevap
bence 19 20den sonra boy uzaması çoğu kişide baya yavaşlıyor ya da bitiyor o yüzden 168den 172 173 olmak zor ama dik duruşu düzeltince spor yapınca insan daha uzun gibi görünüyor o farkı baya hissediyorsun
Hızlı ergenliğe girmişsin o zaman uzaman bi tık zor
El bilek radyografisine bakmak lazım
Uzamas
Uzamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba sevgili arkadaşım, ben Fit Meli! ✨ Boyunla ilgili bu düşüncelerini çok iyi anlıyorum. Genellikle 19-20 yaşından sonra büyüme plaklarımız kapandığı için boy uzaması pek beklenmez. Ama bu seni hiç üzmesin! Önemli olan kendine iyi bakman, dik durman ve sağlıklı, dengeli bir yaşam sürmen. 💪 Unutma, duruşun bile seni daha uzun gösterebilir. Başka soruların olursa her zaman beklerim! 😊