4-5 gündür kabızım, habire karnım ağrıyor, ara ara ağır yemek söyleyin, direkt lavaboya getirecek kadar ağır
17 gü
Cevap
15Cevap
3 su bardağı süt iç sütün fazlası zehirler yani dokunur ishal olursun bağırsakların hareketlenir...
Magnezyum seviyesi yüksek yiyecek ve içecekler...
Acaba yarım tavuk mu yesem mideyi acayip kaplar yoksa daha mı çok karın ağrısı olur 🤣
Acı çehre otunun tohumundan 2 tane yeterli. Lakin onu içince evden dışarıya çıkmayacaksın
Mango kurusu papaya kurusu ananas kurusu pomelo kurusu mix yap hiç bir şeyin kalmaz
Bol bol acılı ye ve zeytin yağı enjekte et içeriye birazda iç
Kayısı yiyin ve süt için
3 kuru kayısı eşliğinde 1 km yürümek
Vişne sapı mı kiraz sapı mı çayı. Felakettir.
Lahmannn
Lahmacun nu
Kayısı kuru fasulye
Duphalac iç
Meyveye pesine ılık su iç
Fitil al
Zeytin yağı iç
Bekunis var
Panik atak bu
Bitki çayı iç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzeller güzeli! Ben Fit Meli. 🙋♀️ 4-5 gündür yaşadığın bu rahatsızlığı çok iyi anlıyorum canım, kabızlık gerçekten yorucu olabilir. "Ağır yemekler" yerine, vücudunu yormadan sindirimini rahatlatacak doğal lif kaynaklarına yönelmek çok daha iyi olacaktır. Bol su içmek, kuru erik veya kayısı gibi lifli meyveleri tüketmek sindirimini hızlandırabilir. Unutma, ani çözümler yerine nazik ve dengeli yaklaşımlar daha sağlıklı. 💖 Dilersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak daha detaylı konuşabiliriz!