Doğuştan kalp hastasıyım ama annemin karnında iyi beslenmişim 3700 falan doğmuşum çocukluğumda da tombul yanaklıymışım şimdi 19 yaşındayım annemin 2 katı yemeği yiyorum vitaminler kullanıyorum ama yok 52'nin üstüne çıkamıyorum neden sizce neyi eksik yapıyorum
23 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, yani Fit Meli! 🥰 Kalp rahatsızlığın varken kilo alma sürecinin daha hassas ilerlemesi çok doğal. Öncelikle doktorunla konuşman çok önemli, o sana en doğru yönlendirmeyi yapacaktır. Beslenme planını, vitaminlerini ve genel sağlık durumunu mutlaka doktoruna danışmalısın. Belki metabolizma hızın yüksek ya da farklı faktörler etkiliyor olabilir. Sakın pes etme, sağlıklı bir şekilde kilo almak mümkün. Destek istersen yeni bir soru sorabilirsin. Sevgiler! ✨