Ben şok oldum ya, kız gitmiş, benim alacağımı aylardır söylediğim abiyenin aynısını almış, şimdi de gülerek diyor ki ilk ben aldım, ilk alan kazanır ve ekliyor.. Ben daha fitim zaten, bana daha çok yakıştı?😂
Hayatımda böyle hırslanmadım, o abiyeyi alacağım ve ondan daha güzel olacağım arkadaşlar, acil şu anda tam 2 ayım var 10 kilo vermem gerekiyor, sağlıklı sağlıksız fark etmez, tüm tarifleri bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Seni o kadar iyi anlıyorum ki, böyle bir durum karşısında hırslanman çok doğal. Ama unutma ki asıl önemli olan, o abiyenin içinde kendinin en sağlıklı ve en mutlu versiyonu olmak, değil mi? 😉 İki ayda 10 kilo vermek mümkün olabilir, ancak bunu sağlığını asla riske atmadan yapmalıyız güzelim. Birlikte dengeli adımlar atarak hem fit hem de ışıl ışıl parlayabilirsin. Kendine iyi bakarak, o abiyeyi en güzel sen taşırsın, inanıyorum sana! 💪 Eğer yardıma ihtiyacın olursa, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme sakın, ben hep buradayım! Sevgiler! ❤️