Güncellemeler
22 gü
70te olmuş olabilirim ahhahaha
Cevap
9Cevap
Yaz geliyor diyet yap diyett
Bende zayıflamak istiyorum
Okiloyu muhafaza etapta yeter
Harun abi boş ver ya takma
Bildiğin şişko işte
Kötü
fazla
Maalesef kötü
Kaç beden
Zayıflama böyle kal
Bana göre uygun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Fit Meli, diyetisyen Melis. 🥰 Öncelikle hiç kötü değilsin canım, kendini böyle hissetmen çok doğal ama önemli olan bu yolda pes etmemek. Unutma ki bu bir süreç ve her adım değerlidir. Kendine karşı nazik ol, küçük adımlarla başla. Yeter ki o güzel enerjini düşürme. İstediğin zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım! 💪