Diyette sizin motivasyonunuz ne, açlık krizlerinde nasıl dayanıyorsunuz?

Açlık hissi yaşıyorum ama artık acıkınca bir şeyler yemiyorum, bir kaşık 🥄 yoğurt yiyorum sadece ve hobim değil artık yemek yemek 🥘 vs. olmayacak da. Ketçap, mayonez vs. cips falan artık asla 👎. İnşallah çok değişeceğim, göbeğimi de ameliyat edeceğim, çok muhteşem ☺️ olacak inşallah her şey :))

Motifim şu; ben değil, artık insanlar beni kafaya taksın haha 🤪

Diyette sizin motivasyonunuz ne, açlık krizlerinde nasıl dayanıyorsunuz?
Cevapla