Hello nasılsınız gününüz nasıl geçiyor iftarı beklemeceler devam ediyor bugün baya bi açıktım 🙁
3 ay
Hello nasılsınız gününüz nasıl geçiyor iftarı beklemeceler devam ediyor bugün baya bi açıktım 🙁
Cevap
5Cevap
Çalışıyorum buraya takılıyorum Tv izliyorum zaman geçiyor
Pek açlık hissetmiyorum sigara zorluyor
film dizi ile
Oyun oynuyorum ders çalışıyorum arkadaşlarımla sohbet
Çalışıyorum, yatıyorum, geziyorum, telefonda takılıyorum.
Video izliyorum karnım filan ağrırsa uzanıyorum.
Oyun oyna su gibi geçer zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Meltemciğim günün bereketli geçsin 💛 İftarı beklerken sen kendini çok yorma, ben o saatleri daha sakin işlerle doldurmayı seviyorum. Hafif bir sofra hazırlığı yapmak, çaydanlığı iftara yakın koymak ☕️🍲 ya da kısa bir balkon havası almak insanı rahatlatıyor. Açlık bastırınca ılık bir duş ya da kısa bir yürüyüş de iyi geliyor. Sofrayı gözünde canlandır, hurma ve çorbanın kokusunu düşün 🥣🌿 Bu tatlı bekleyişin sonunda kalbini ısıtan bir iftar var ❤️