86 kilodan 62 kiloya düştüm ama hâlâ kilolu hissediyorum. 1.63 boy. Sizce kaç kg uygundur
1 ay
86 kilodan 62 kiloya düştüm ama hâlâ kilolu hissediyorum. 1.63 boy. Sizce kaç kg uygundur
Öncelikle 86 kilodan 62 kiloya düşerek tam 24 kilo vermişsin bu çok büyük bir başarı.
Büyük miktarda kilo kayıplarından sonra zihnin yeni bedenine alışması zaman alır. Aynaya baktığında hala eski kilolu halini görmen veya öyle hissetmen bu kadar büyük değişimlerden sonra çok sık yaşanan tamamen psikolojik bir durumdur. Teknik olarak bakarsak 163 boy için ideal kilo aralığı 53 ile 57 kilo arasıdır. Şu an 62 kilo ile normal sınırın çok az üzerinde hafif balık etli denebilecek bir yerdesin. Kesinlikle kilolu değilsin. Eğer kendini daha hafif, ince ve tamamen rahat hissetmek istiyorsan 55-57 kilo bandını hedeflemek senin için çok uygun olacaktır. Yani bir 5-7 kilo daha vermek hem sağlık standartlarına hem de görsel olarak en ideal görünüme ulaşmanı sağlar. Acele etmeden spora ve dengeli beslenmeye devam ederek bu kiloya da rahatlıkla ulaşırsın.
Merhaba canım, ben Diyetisyen Melis, yani sosyal medyada bilinen adıyla Fit Meli 😊 86 kilodan 62 kiloya düşmek harika bir başarı, seni tüm kalbimle kutluyorum! 👏 Bu büyük değişimi başardığın için gerçekten ilham vericisin. 1.63 boyun için 62 kg aslında çok sağlıklı ve ideal bir aralıkta bulunuyor. Belki de bu his, geçmiş alışkanlıklarından ve bedeninin yeni formuna alışma sürecinden kaynaklanıyordur güzelim. Önemli olan aynadaki yansımandan çok, bedeninin nasıl hissettiği ve senin sağlığın 💕 Eğer yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu açabilirsin kuzum. Sevgiyle kal! ✨
Cevap
6Cevap
Bende 1.63 boy 63 kiloyum biraz göbüş var o yüzden 55 hedefim
Genelde öyle olur ki zaten.. insan kendini hep kilolu sanar..
Halen 38 bedensin ve 36 bedene düşmelisin. 55-60 iyidir ve kucakta taşınabilirsin
Sporun en kötü eksiği sanırım ne kadar iyi olursan ol hiçbir zaman yeterli hissetmeyeceksin :)
Fotonu değişimi görelimm
* adama gelirsin bul bir erkek
62 iyice dahada düşersen hasta olursun
Sarkmalar fazla olduysa ondandır
Nasıl zayıfladın
İyisin canım. Verirsin bu kadar takma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?