Boyum 1.68 kilom 65, iri omuz ve bacaklarla gerçekten kilolu mu görünüyorum?

Merhaba ergenlik çağındayım geniş omuzlu, iri bacaklı ve iri göğüslü bir kızım boyum 168-170 falan olmalı, kilom 65-66; belim 70 cm. Tabii kemik yapım çıtı pıtı olmadığından hep "iri" deniyor ve kötü bir şey olmadığını bilsem de kendimi hep çok yanlış hissediyorum. V-yaka, kalp yaka bluzler neredeyse asla giyemezken şortlar ve eteklerde bile çok seçici olmam gerekiyor. Çirkin bir vücudum mu var yoksa kıyafetler mi çok küçük?

Boyum 1.68 kilom 65, iri omuz ve bacaklarla gerçekten kilolu mu görünüyorum?
Cevapla