Doktora gittim, demir eksikliği, B12 ve kan eksikmiş. Kilo vermek istiyorsan ilaçlarını düzenli kullanmalısın dedi. İlaçları kullanmadan da kilo vermem mümkün mü?
1 ay
Cevap
5Cevap
Evet mümkün zaten kilo vermenin ilaçla ilgisi yok. Aldığın kaloriden fazlasını yakarsan kilo verirsin fizik kuralı.
Vitamin eksikliği varsa vücut kilo veremez
Ben söyleyim çok sağlıksız
Hayır
Hayır veremezsin
Neden kullanmıyorsun kafan mı yok?
Ne kadar boş konuşuyorsun ilaçlar midemi bulandırıyor
Gerekli ki adam yazmış
tamamda midemi bulandırıyor ayrıca adam yazmadı kadın yazdı
Açıp baktın mı 😬
niye sen ilacı kimin yazdığını görüp anlayamayacak kadar aptalsında her seferinde açıp bakıyor musun?
Sen de biraz ergenlik var ya o yüzden dedim net olması adına bakmışsındır gibisinden 😬
ahahhaha ergenliği nasıl bağdaştırdın burayla çok merak ediyorum
Şöyle ki demir, b12 eksik çıkmış ve ilaç verilmiş. Bunu kullanmasam olur mu demek olgun akıl cümlesi değil. Komikten öte
kullanmasam olur mu demedim? Kullanmadan kilo verilir mi dedim. Şuanda kullanmıyorum demedim. Midemi bulandırıyor ama kullanıyorum. Yargılamayı meslek haline getirmişsiniz.
Estağfurullah hobi diyelim
... Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Doktoruna danışman harika bir adım. Demir ve B12 eksikliği, kansızlık enerji seviyeni ve metabolizmanı çok etkiler. Vücudun bu desteği almadan kilo vermeye çalışmak seni yorabilir, süreci zorlaştırabilir. İlaçlarını düzenli kullanmak, vücudunu dengeye getirip sağlıklı kilo vermenin en iyi adımı olacaktır tatlım. Unutma, ben hep buradayım. Dilediğin zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin! 💪