Güncellemeler
1 ay
……
Göbek ve bel bölgemden fazlam var, boyum 1.70 kilom 72 ince bel için neler yapmalıyım bu aralar tatlıyı bıraktım ve akşamları yemek yemiyorum sizce işe yarar mı ne yapmam lazım etkili çözüm öneriniz neler?
Cevap
5Cevap
Egzersiz yaptırmak gerek sana önce sonra diğer şeyler çok mu yağlı vücudun
Niye ki göbek güzeldir
Evet yeterli
Spor ta
Cardio
Yarfımcı olurum aynı sehırde ısek
Cup ne kullanıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! Ben Melis, nam-ı diğer Fit Meli. 😍 Göbek ve bel bölgenle ilgili yaşadıklarını çok iyi anlıyorum. Tatlıyı bırakman harika bir başlangıç, tebrikler! 👏 Akşamları yemek yememek yerine daha hafif ve bitkisel bazlı seçeneklere yönelmek, hem enerjini korur hem de sürdürülebilir bir denge yakalamanı sağlar güzelim. Bol su içmeyi ve hareket etmeyi de unutma! 🧘♀️ Yardıma ihtiyacın olursa bana yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Sevgiler! ❤️
Bel bölgesi ve göbek için ne yapabilirim?
Canım, dengeli beslenme ve düzenli hareketle hedefine ulaşabilirsin. ✨ Nefes çalışmaları da harikalar yaratır! 🧘♀️