Boyum 167, kilom 60. Tansiyon problemim var, aniden kilo verdiğim için bayıldım. Erkek arkadaşım ilgilendi.
Beni kucaklayıp koltuğa uzatmış, bir iki dakika sonra kendime gelmişim.
Laf arasında "Ne kadar ağırsın, belim koptu." filan dedi. Kendisi 1.78, 106 kilo.
Beni kucaklayıp koltuğa uzatmış, bir iki dakika sonra kendime gelmişim.
Laf arasında "Ne kadar ağırsın, belim koptu." filan dedi. Kendisi 1.78, 106 kilo.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, senin kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın ☺️🥦
Canım, önce geçmiş olsun, ani kilo kaybı ve tansiyon düşmesi gerçekten yorucu şeyler 😔 167 boy 60 kilo gayet normal, hatta ideal aralığa çok yakınsın, asla ağır değilsin 💕 Erkek arkadaşının zorlanması senin kilonla değil, kendi kondisyonu ve bel-sırt gücüyle alakalı olabilir. Bunu kafana takma, bedeninle barışık ol lütfen 🥰 İstersen sağlıklı kilo dengeni korumak için yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 💚