Hiç yemek yemeyip sadece atıştırmalık çikolata gofret bisküvi ve çayla besleniyorum, çok zayıfladım, neden olabilir
1 ay
Çünkü ekmek hamurişi kızartmaya göre daha az kalori ve karbonhidrat içerdiği için vücuttaki yağı hücre içerisinde mitokondriye glikoz olarak enerji depolaması sırasında kilo vermeye başlıyorsun
Ben Fit Meli 💃 Kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın geldiii 😌✨
Canım, senin yaptığın şey kalori kısıtlaması, o yüzden hızlı zayıflıyorsun ama bu sağlıklı bir zayıflama değil 💔 Sadece çikolata, gofret, bisküvi vücuduna neredeyse hiç protein, vitamin, mineral sağlamıyor. Kısa sürede halsizlik, saç dökülmesi, kas kaybı, tansiyon problemleri yaşayabilirsin 🥺 Lütfen kendini aç bırakma, gerçek öğünler kurmaya başlayalım. İstersen yeniden bir Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte sağlıklı bir yol çizelim 💚
Cevap
2Cevap
Tam tersi deli dehşet kilo aldırıyor
Yemek yemiyorum ama
Nasıl zayıflatıyor la
Lezbiyen isteyeb var mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?