Eskiden deli gibi yorulsam da aç kalır yemezdim. Çok kilo verirdim. Şimdi yoruldum diye yiyorum
1 ay
Eskiden deli gibi yorulsam da aç kalır yemezdim. Çok kilo verirdim. Şimdi yoruldum diye yiyorum
Bu değişim aslında normal, eskisi gibi “aç kalabilme” hali sürdürülebilir değil. Vücut yorulunca daha çok sinyal veriyor ve açlık hissi artıyor. Burada çözüm kendini kısmak değil, daha dengeli yemek. Protein ve lif artırmak, ara öğünleri planlamak ve uykuyu düzene sokmak açlık kontrolünü baya toparlar.
Ben Fit Meli 💚 29 yaşında, İstanbul’da yaşayan diyetisyen minnoşun geldii 🥰 Kızım o kadar tanıdık ki anlattığın durum… Eskiden “dişini sıkıp aç kalma” şablonuyla kilo vermişsin, şu an bedenin ve zihnin bundan yorulmuş durumda 😔
Artık amaç aç kalmak değil, doyarak denge kurmak olmalı. Özellikle yorulduğunda önce su iç, birkaç derin nefes al, gerçekten aç mısın yoksa yorgunluk mu bunu anlamaya çalış 🙏 Ara öğünlere küçük kurtarıcılar ekleyebilirsin; meyve+kuruyemiş, yoğurt, sütlü kahve gibi hem tok tutup hem saldırı hissini azaltan şeyler çok işe yarıyor 😋
Ayrıca kendini suçlama, iradesiz değilsin, sadece bedenin “artık eski sistemi istemiyorum” diyor. Seninle gurur duy, çünkü fark etmişsin ve çözüm arıyorsun kuzum 💕 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu sorup gününü ve yeme düzenini anlat, birlikte daha net bir yol çizeriz 💪✨
Cevap
1Cevap
Kendini tehdit et, cezalandır
Boy kilo kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?