Yaklaşık bir iki haftadır her gün diyet yapıyorum gayet 2000 kalori altında öğün tüketiyorum üstüne ağırlık antrenmanı yapıp kardiyo da yapıyorum antrenman sonrası 45 dk ama yine tartıya çıktığımda 200 gr almış olarak gösteriyorum
1 ay
Yaklaşık bir iki haftadır her gün diyet yapıyorum gayet 2000 kalori altında öğün tüketiyorum üstüne ağırlık antrenmanı yapıp kardiyo da yapıyorum antrenman sonrası 45 dk ama yine tartıya çıktığımda 200 gr almış olarak gösteriyorum
Ağırlık kaldırıyorsan tartıya güvenmek iyi bir seçenek değil ki kas kazandığının göstergesidir o. Tartıya + olarak yansıması normal
Ben Fit Meli 💚 29 yaşında, İstanbul’da yaşayan kırmızı saçlı diyetisyen dostun olarak geldim minnoşum 😌✨
Öncelikle sakin ol, 1–2 haftada tartıdaki oynama tamamen normal. Kas çalıştığın için kasların su tutuyor, regl dönemi, uyku, tuz, hatta kabızlık bile 200–1000 gr fark yaratabiliyor 🙈 Tartı artışı yağ aldığın anlamına gelmiyor. Haftalık foto, ölçü ve kıyafet takibi yap, sadece tartıya takılma 💪 Dilersen her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, buradayım 🫶
Cevap
0Cevap
Suyu ne kadar tüketiyorsun?
2 3 litre
2 haftayla olmazki en az 1 ayda 1 2 kilo verirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar