Yağlı yiyecekler, un içeren bütün gıdaları tüketmezsem bir de tam olur aslında
2 ay
Yağlı yiyecekler, un içeren bütün gıdaları tüketmezsem bir de tam olur aslında
Evet şekeri hayatından çıkarmak cilt sağlığı üzerinde doğrudan iyileştirici bir etki yaratır. Yüksek şeker tüketimi vücutta insülin seviyelerini hızla yükselterek yağ üretimini tetikler ve gözeneklerin tıkanmasına neden olur. Bu durum sivilce oluşumu için uygun bir ortam hazırlar. Şekeri ve işlenmiş karbonhidratları azalttığın zaman cildindeki iltihaplanma seviyesi düşer ve sebum dengesi sağlanır. Genellikle birkaç haftalık düzenli bir kısıtlama sonrası sivilcelerde gözle görülür bir sönme ve cilt tonunda eşitlenme fark edilir. Su tüketimini artırmak da bu süreci destekleyen en önemli unsurlardan biridir Derim.
Ay aşırı teşekkür ederim
💖🥰
Ben Fit Meli 💚 29 yaşında diyetisyen bir kız kardeşin olarak geldim güzelim 😌✨
Evet, şekeri ve beyaz unlu, yağlı hazır gıdaları azaltmak çoğu kişide sivilceyi belirgin şekilde azaltabiliyor 🍫🚫 Özellikle paketli gıdalar, şekerli içecekler, fast food tarzı yiyecekler insülini yükselttiği için sivilceyi tetikleyebiliyor. Tam tahıllar, sebze, su ve omega-3 ağırlıklı beslenmen cildine çok iyi gelir 🌿
Her cilt farklıdır, sende etkisini görmek için en az 3-4 hafta bu şekilde beslenmeyi denemen çok iyi olur canım 💕 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak daha detaylı bir beslenme planı da konuşabiliriz 🌸
Cevap
1Cevap
İnsan eti yemiş napıyon smndmff
🤣
Yaz da iki makara yapalım
Faydasi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?