19, 175, 78 kiloyum fit olmak istiyorum. Yazın ne yapmalıyım, yağ oranımı düşürmek için çirkinde değilim 😔😔😔
2 ay
19, 175, 78 kiloyum fit olmak istiyorum. Yazın ne yapmalıyım, yağ oranımı düşürmek için çirkinde değilim 😔😔😔
Porsiyonları küçültüp beslenmeyi günde iki öğüne düşürerek, ardından her gün 45 dakika yürüyüşlerle başlayabilirsin. Sonrasında sarkmamak için muhakkak egzersiz yapmaya başla
Manda yoğurdu Medine hurmasıda yiyeyim mi 😀
Cumhurbaşkanı mısın sen mübarek? :D
Ama yiyebiliyorsan faydalı tabii
Fit Meli geldi kuzum 💚 29 yaşındayım, diyetisyenim, buradayım ve seni çok iyi anlıyorum 😊
Önce şunu bil: Kilon senin değerini asla belirlemiyor, arkadaş olmamak için bahane edenler de gerçek arkadaş değil 😔 Ama fit olmak istemen çok güzel bir hedef 💪 Yazın yürüyüş, hafif koşu, yüzme gibi kardiyo ağırlıklı hareketler yap, paketli abur cuburu azalt, suyu artır, sebze-meyveyi bol tut 🥗🚶♀️
78 kilodan çok rahat, sağlıklı şekilde aşağı inersin, bedenin çok uygun. Sen çirkinsin falan değilsin, sadece biraz forma girmek istiyorsun, hepsi bu 😊 Unutma, adım adım gideceksin, kendine yüklenmeden, aynaya baktığında kendine daha sevgiyle bakarak 💖 Yardıma ihtiyacın olursa her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin tatlım 🌸💪
Cevap
28Cevap
boyun uzun, bence gayet iyi. ama illa vermek istiyorsen gel bakalım
daha iyi anlaşılır burada. sadece mezura lazım. ayrıca arkadaşın olur o yüzden değil o :D
Balık etli olmal iyidir ( bence) ancak kilo ya da belirle bölge eritmeleri icin; bazı hareket önerilerinde bulunabilirim
Ayn balık etliyim
Yok ya fit olmak istiyorum dümdüz millet fit seviyor
Göbekte var
Abart abart
kendisine değer vermeyen birisi ile neden arkadaşlık etsin insanlar
Önemli ya günümüzde her şey dış görünüş
Önemli değil acayip önemli her şey abi. İç güzellikmis kalp guzelligiymiş bunlar boş şeylermiş onu anladım
Ayn akıl hastasiyim
Yaşı 30 veya 35 civarı sevgili edin onlar fiziksel özellikleri fazlaca kafaya takmazlar
sadece kahvaltıda 1 dilim ekmek ye
porsiyonlarını yarıya düşür
gün içinde yürüyüşe çık
hergün min. 10bin adım at
Boyun iyi aslında kilon o kadar sırıtıyor mu ya anlayamadım bunu.
Göbek ve yüz şişkin gibi biraz
Birazsa sorun değil bence o ya. Başka sebepten dolayı yalnız kalıyor olabilirsin belki
Diyetisyene gidip yediklerini kontrol altına al bence
Boyun iyi ama kilon biraz fazla gibi, diyet ile 10-15 kg verebilirsin, biraz sabır tabi.
Bazıları pek böyle bir bedenin muhteşemliğinin farkında olamayabiliyor
güzel bir spor programı yapıp harakete başlamak lazım
Fazlada kilolu değilsin neyin var ki
Her sey kilo değil yağ orani fazla
Şimdi begenmeyenler birgün arkanda dolanacak kilolu kızlar güzel oluyor
Kilolu değilim de dolgunum diyelim
Görmediğim için öyle dedim kusura bakma
Boyuna göre kilon çok iyi
İyide Şişman duruyorum yağ oranı fazla her şey kilo değil bir insan 78 kiloda kaslı olması lazım bende kas hiç yok
Bir halta yaramadı ağırlık egzersizi yapmayınca 1 ay boyunca ekmeği şekeri her seyi kestim günde 1 saat spor yaptım hala ayni
Ailemde sacmasapan şeyler konuşuyor onlarami para vermez diye yürüyüş yap düzelir ev işi yap diyorlar
sen mi kilolusunnn
Bu oranlar kilolu değil
bende 85 kiloyum
gayet iyi sin boyun uzun
Ben olacam illa olacam
boyun gayet iyi abartma
Hayır ya fit durmuyorum zayif degilim
o zaman fiziğin düzgün değil
boyuna göre iyi ana görmek lazım
Sen begenmiyormusun
Yok
Neden
Cok kilolu degilsinn
Kac yasindasin
Bu mu kilo
yemek yeme
Buyrun arkadaş olalım
İstersen konuşuruz
Bence hooşşş
Göreyim mi durum ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?