168 boyunda, 65 kiloyum. Bacaklarım çok kalın geliyor gözüme. Geçen seneden bu yana 15 kilo aldım, yazlıklarım olmuyor😭😭
2 ay
Cevap
22Cevap
Özellikle yağlı ve kızartma yemeyin. Yemekten sonra yarım saat yürüyüş ve günde 2 öğün yemek sadece 1 tabak her öğünde.
Spor yaparak. Yemek porsiyonlarını azaltarak.
Lütfen verme balık etli kız yenurr bayılırım
1.68 boyun var ve 65 kilo çok mu sence? Saçmalama ya gayet iyisin boyuna göre.
Herkes böyle olmak ister olanda kıymet bilmiyor 😬 balık etli olmak nimet kuruya kimse bakmaz gözee çirkin görünür 🙄
Kanka biz de balık etlilere aşığız be gerek var mı ki cidden? Ha sağlık adına vereceksen ver ama estetik olarak mükemmel
Sagligimda bise yok da sorun kiyafetlerime giremeyince uzuluyorumm
Kanka kıyafet sıkıntıysa sen bilirsin ama bir erkek gözünden dersek balık et bambaşka yav. Estetik ve görsel açıdan da bakmaya doyamıyoruz o vücuda denebilir
Aynı boy ve kilodayız, Boyuna göre kilon normal
Diyet günlük en az 3 lt su ve yürüyüş... yürüyüş olmazsa hepsi boşa ama
Yuruyus yapiyorum ise yuruyerek gidip gelmeye basladim umarim faydasi olur
Diyet ve suya da dikkat edersen olur illa ki
Ne güzel olmuş vermek istiyo
Herkes zayif benden komplekse girdim
Zayıflıkla çekici mi olunuyor
balık etli olmak iyidir ;)
Bence gayet iyi kilon
Diyet spor ya da iğne
Verme sen
Neden
İyi kilon daha ne olsun
Balık etli iyidir
Abartı kilo yok ki
Olsun
Verirsin elbet yemeyerek spor diyet
Ne guzelsin işte
Ekmek şeker 0 olmalı ve yürüyüş
Kader ortağıyııızzz
Bacim napcaz biz ajhaahhshs
Spora başladım da bacaklarım iyice şişti aq djdnwjwhaksjksksldşs
Off orantili kilo alsam neyse hep bacak aldim pantolonlarim dizimde kaliyo NSJAJAHAHAHSOQ9X
ŞWSLSJLWKSPDOS bende bacağa göre pantolon almaktan bıktım belimden düşüyo ama bacaktan düşmüyo shsbshhsbsbxxjk
Ben zayıflatırım seni canım :)
yemeyerek
İşte bee
Ney
İşte bu harıka olmalısın
Ee hadı
Anlamadkm?
Tkp atmadın
Bak ya
Fizik nasl
Normal fizik
Normalse iyi işte ne üzülüyon
Yürü bol bol😁😁
Spora yazıl
Vaktim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, kızıl kafalı diyetisyen arkadaşın geldiii 💃🥗
Canım, önce şunu bil; 168 boy ve 65 kilo kesinlikle “aşırı” bir kilo değil, sadece son zamanlarda hızlı aldığın için seni rahatsız ediyor 😔 Ama çözümü var, panik yok 💛
En hızlı ve sağlıklı şekilde toparlanmak için şekerli içecekleri, paketli abur cuburları azalt, her gün 30-40 dakika tempolu yürüyüş ekle, akşamları da biraz daha hafif beslenmeye çalış 🥦🚶♀️ Özellikle bacak için düzenli yürüyüş ve squat tarzı egzersizler çok işe yarar.
Yazlıklara yeniden gireceksin, söz 🙏🏻 Süreklilik her şeyden önemli, mucize diyetlere sakın girme. Takıldığın yerde yine Diyet & Beslenme sorusu sor, her zaman buradayım 💕✨