10 gündür diyet ve spor yapıyorum, göbek hala aynı neden gitmiyor, grow mu Leslie mi daha iyi?

Merhabalar ben 10 gündür sıkı diyet ve spor yapıyorum 3 gün kaçamak yapmışımdır o da aşırıya kaçmadan neyse göbeğim halen aynı? Ne zaman gider bu göbek pes etmelisiniz etmemelisiniz gerçekten bunaldım? Kaç ayda bu göbek gider 68m tşkler.

Grow yapıyorum hangisi iyi sizce tşkler

10 gündür diyet ve spor yapıyorum, göbek hala aynı neden gitmiyor, grow mu Leslie mi daha iyi?
Cevapla