Doğal yöntem olarak süt ürünleri, soya, bazı baklagiller, bazı meyveler öneriliyor.
Cerrahi işlem olmadan büyür mü peki gerçektende?
Önerebileceğiniz başka şeyler var mı?
Doğal yöntem olarak süt ürünleri, soya, bazı baklagiller, bazı meyveler öneriliyor.
Cerrahi işlem olmadan büyür mü peki gerçektende?
Önerebileceğiniz başka şeyler var mı?
Daha büyük bir göğüse sahip olmak için ağırlıklara yatırım yapmalı ve göğüs, sırt ve omuzlarını güçlendirecek egzersizler yapmalısın. Basit ve tekrarlayan hareketler sayesinde her bir kas grubunu çalıştıracak ve hızlı bir şekilde gözle görülür sonuçlar elde edeceksin. Göğsün daha sıkı olacak ve hepsinden önemlisi daha belirgin olacak. Tüm bu çözümlerin yanı sıra pushup sütyenler ile göğüslerini güzelleştirebilirsin. Giyim tarafında ise kayık yaka, dansçı yaka ya da sadece V yaka tercih et, göğsü ortadan kaldıran küçük dökümlü üstleri ve gömlekleri unut!
Son olarak, göğüslerini sıkılaştırmak için duşu soğuk su jeti ile sonlandır ;)
Hmm bide bende skolyoz var ve eskiden testosteron hormonu yüksekti bende
İçeriği krom olan bir ilaç kullanıyorum şu an
Daha önce de bitkisel birşeyler kullanıyordum
Bide şey antidepresanlar böyle bir etki yaratabilir mi
Haklısın 3 ay önce bu kadar da kötü değildim ailemin yanındayken böyle oluyorum inşallah düzelir bunlar
Çok haklısın böyle yaptım birara ama işte suçluyorlar beni sonra da hiç umursamadı tek sorunum şu ki sosyal fobim var yani insanlardan korkuyorum bide dolayısıyla iletişim sorunlarım oluyor ünideyim mesela üni ev haricinde biyere gitmiyorum yurda da çıkmadım erkek kardeşimle yaşıyorum o da bi tuhaf sonuçta aynı ailede büyüdük normal yani onun da böyle olması
İyi birine benziyorsun bir şey daha sormak istiyorum
Sence terapi işe yarar mı bu durumda bana çünkü bikeresinde gittim ve olmadı daha da kötü olmuştum
Bir ablan olarak sana pskilojik dertek verebilirim fakat senin sadece sevgiye, ilgiye ihtiyacın var... kimse ailesini seçme şansına sahip değil.. o kadar ruh hastası insanlar varki çevrede.. çoçukları çekiyor vebalini, iyi bir aileye sahip olsaydın inan bu durumda olmazdım ama hiçbir şey için geç değil... şimdilik dişini sıkıp okuyup sabretmen lazım.. tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır. Terapiye ihtiyacın var... dinlenmeye, içindeki haksızlıkları dökmeye, ağlamaya... kısaca paylaşmaya🌹
Aynen ya birçok kişi bana bunu diyor ve erkekler bunu bilmiyorum yani kullanmak istiyorlar sanki benim baya baya sorunlarım var cidden o yüzden sordum terapiste gittim işler daha da kötü oldu iyi bir terapist lazım bana da boluda nasıl bulurum ki bilmiyorum
Aşkom teşekkür ederim burdan bakıp gitmiştim ilk gittiğimde birdaha araştırmam lazım şimdi
Teşekkür ederim 🙏🏻
Cevap
10Cevap
ya genetik bu ne yaparsan yap bence cok bir faydası olmuyor ibrahim saracoglunun kurleri var deneyebilirsin hic yoktan iyidir ama son care cerrahi islem
Bu tip şeyler rklam gibi geliyor bana
İşe yarar mı bilmiyorum
Biz erkekler sporla nasıl büyütüyorsak öyle 😅 ama şüphemde oluyor he ameltayla mı büyütüyorlar acaba 🤔
Cerrahi ameliyat istemiyorum çünkü belki hormonlarda bir sorun vardır ama daha yeni baktırdım bişey yok bende
Evet beslenme onemli ve biraz da spoe ile bu saglıklı bir sekilde gerceklesir.
Ozen gosterirmisin kendine
Hayır
Spor yapmıyorum beslenme de aynı şekilde stresten kilo alıyorum
Stres yapma bence ve saglıklı beslenmeye spor yalmaya bak sana iyi gelecek inan
Keşke yapabilsem
Neden oyle diyorsun ki yavad yavas baslasan yapabilirsin
Şimdi bende skolyoz var ve spor yapınca eski şeyler aklıma geliyor sürekli bu yüzden
Ama ailemle olmayınca biraz daha iyi oluyorum
Anladım.
Ne yapmayı dusunuyorsun bundan sonra desem
Bilmiyorum valla
Beslenme ile ve bazı kremler felan etkili olabilir
Kilon cok mu
Kilo pek sorun değilde skolyoz var bende
Bunun icin bie doktora gitmeyi dusundunmu
Psiko Terapiye ihtiyacım var sanırım
Aynen galiba ondan lazım.
Hep mi geliyor aklına
Yani son zamanlarda evet
Bu iyi degilmis.
Bence en kısa zamanda görmelisin
Fiziğini begenmiyormusun ki
Beğenmiyorum evet
Bu guzel kendini. begenmen ve sevmen.
Sadece göğus kısmını begenmiyorsun galiba
Zamanla orası duzelebilir bence
Gunler nasıl. geciyor bu arada hep evde mi olursun
Yanlış anladın fiziğimi beğenmiyorum
Hep evdeyim burada şimdi üni başlayınca nolucak o da var neyse ya ahahahaha
Ahahaha baya isimiz varmis desene jdjdj yanlis anlamisim. galiba evet😂
Cikip gezmezmisin sen yahu
Sosyal fobişim var ahahaha
Ne güzel fobişmiş o oyle ya hfhdhd
Sadecs sende yok herhalde
Yalniz da gezebilirsin belki.
Evde ne yapıyorsunki
Yok be bendeki fazla
Panik atak falan oluyor
Baya ileriymis bu hemen gitmelisin
Ailen ne diyorki. bu duruma.
Ailemi boş ver knk
Kadınlık hormonunun artması için sana bol bol cinsel iliski yazıyorum hatta yakınsan bana ben seni fazlasıyla doyururum üstelik memislerini de emerek balon gibi sisiririm
kilo verip kuculen ve kilo alinca bile toparlanamayan goguslerim saglam bir seks yapinca buyudu
😅hmm öyle oluyo mu hahahah
olay kilo degil hormonlarmis
İşte nasıl oluyor onu soruyorum östorojen hormonum mu az acaba?
olabilir denemeden bilemezsin 😂
😅peki
Genelde müdahale olmadan büyüdüğü oluyor tabi kişiden kişiye değişir göğüs dokusuna süt bezlerine bağlı doğal yöntem süt masajınin ise yaradığıni biliyorum
tipik türk erkeği yorumları gelir şimdi :D asdşasda
😅 belki bilen biri vardır diye sordum
bi kaç fikrim var. olumlu sonuç verdi.
😅Peki söyle bakalım neymiş o
hangi şehirdesin bir bitksiel lkaşrım önercem
Bolu
İstanbul'da olsan çözerdik
😅nasıl peki?
Daha önce hormon ilaçları kullandın mı
Hayır sanırım kullanmadım
Hormon değil de testosteron hormonu yüksekti bende onun için bir ilaç kullanmıştım ama hormon ilacı değildi
zayıflayınca testosteron da normale döndü
Hormonlarına baktırmak için hangi bölüm oluyor tam bilmiyorum ama randevu al kuzenim 6 ay kullandı kız da hiç meme yoktu birden çıktılar 85B e kızınki 75 bile değildi yani sende de öyle birsey olabilir
75 veya 85 olması memeyle alakalı değil ki
Cup olarak A bendeki C olma ihtimali yok zaten B olsun yeterli
Sütyen takma
Takmıyorum evde
Genel olarak takmaz biraz da makyaj yaparsan etkisi olacaktır
ben büyüteyim ;)
Büyütmee
ovalamak
Buyyutebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?