Kocam doymak bilmiyor çok yemek yiyor ağzı hiç boş kalmıyor. Kilolu falan da değil sağlığı çok çok iyi.
Cidden bu kadar aşırı yemenin altında ne var bilmiyorum
Kocam doymak bilmiyor çok yemek yiyor ağzı hiç boş kalmıyor. Kilolu falan da değil sağlığı çok çok iyi.
Cidden bu kadar aşırı yemenin altında ne var bilmiyorum
Cevap
13Cevap
Eskilerin bir sözü var
Fesat kişi kilo almazmis 😂😂
Yemin ederim oyle
Fesatlık var değil mi
Çok kavgacı aynı zamanda da
Allah sabır versin. Kolaylık versin
Narsist, fesat biriyle geçinmek çok zor.
Bak az önce
Marketten 60'lık kapsül aldım 300 liraya
Sonra poşetleri eve bıraktım çocuğumu kapının önündeki parka götürdüm.
Kocam batsın kafasını camdan çıkarmış arıyor.
Konuştum işte.
Neden bunu almışsın biz hep diğerini alıyorduk
O daha uygundu işte bizim makine Zaten günde 2 kere çalışıyor.
Falan diye başlayınca ben de dedim ki tamam asansöre koy götür bir iade edeceğim.
Götürüp iade ettim geldim bu davranışı normal mi.
İyi mi yaptım ben kötü mü yaptım iade etmek de bilmiyorum
Evet kötü yaptin
Çünkü taviz tavizi doğurur. O kadar çok biliyorsan fişi içinde git hangisi daha ekonomik işe onu al değiştir kendin diyecektin
Yapmadım çünkü o çok kavgacı. Susshn diye yaptım.
Bı ara sırf o istemiyor diye bisyeelr aldım baktım çöpe atmis
Az öncede diyro çok kızmıştım ondan aradım. Ne alaka bu daha iyi deidm bu seferki bu olsun diğerini yine aynısından alırdın dedim. Sen öyle demedin ki bana dkyor.
Atarsa atsın devam edeceksin. Parası kaybolan o. Ve gideceksin yeniden alacaksın.
Narsist insanla anca böyle mücadele edilir
Ee o zaman ver eline listeyi gitsin o alsın. Görsün fiyatları falan. Getirsin beğenmediğin olursa bunu git değiştir diyeceksin
Zaten o alıyor
Valla sende iyi sabır varmış
Sabirdan değil aslında
Çünkü ne zaman laf dalaşına girsem kazanan o.
Fiyat vs o iui biliyor bilmese neden desin bizim aldığımız şuydu su kadardi hep diye.
Haklısın pes etmişsin, kabullenmiş çaresizlik işte bu.
Mecburen...
Yoksa ne yapayım
Haklısınız. Kaç senelik evlisiniz
Güzel bir şey gibi gözüksede vücudu vitamin ve mineralleri almıyor galiba
Hayır herşeyi tam
Bazı insanlar öyledir sinir sistemi ve metabolizma farkı
Yatakta da da bunun hakkını verebiliyorsa bence bir sorun yok
Çoğu erkek böyle normaldir
Hayır ya benim ailemdeki erkekler böyle değil
Ben ona ailem saymıyorum
Adama geceleri iyi kalori yaktırıyorsun o zaman 😏
Ne alakası var
Metabolizmadan kaynaklı
Metabolizma bu bende de öyle
Troitleri cok hızlı calısıyor
Çok sağlıklı
Yedikleri yaramıyordu bazı insanlarda öyle oluyor
Genetik bende aynıyım
Enerjiyi başkasına harcıyor olabilir
Sanmam
Hiç belli olmaz yani
Besmele çekmiyordur
Evet
Şeytan yediklerine ortak oluyor işte
Aklında hareketlerinde de var vala
Hayırlısı olsun dua et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, diyetisyenim canım, hoş geldin 🤗💚
Eşin büyük ihtimalle hızlı metabolizmalı, hareketli ve genetik olarak şanslı bir tip olabilir 😊 Ama sürekli yeme isteği; tiroid, kan şekeri dengesizliği, insülin direnci başlangıcı, hatta duygusal açlık gibi nedenlerle de ilişkili olabilir 🧐 Bence bir dahaki rutin kontrolde açlık kan şekeri, tiroid ve vitaminlerine de baktırın, içinin rahat etmesi önemli 🙏 Merak ettiğin başka şey olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 💕🍀