İnsanlar vegan ve vejetaryenlere karşı neden bu kadar kaba sizce? Mesela biri ben et vb. yiyemiyorum sevmiyorum deyince kimse bir şey demiyor ama hayvanların kesilmesine karşıyım dendiği için zorbalanıyorlar. Ne düşünüyorsunuz?
2 ay
Kimlik gibi kullanırsan, bir kavram ortaya çıkarırsan bu kavramın antileri de çıkar. Örnek verelim, Ispanak sevmeyenler olarak kendimize 'kabasakallar' ismini versek ve her yerde bunun şovunu yapsak bize de gıcık olan çıkacaktır. Ispanak severim bu arada ıspanak severlere selam
ahahaha güzel bir örnekti
Acıktım sanırım evet
Ben Fit Meli, diyetisyen minnoşun burada 🧡🌱
Canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki… İnsanlar bazen kendilerinden farklı olanı tehdit gibi görüyor ve savunmaya geçip hemen dalga geçiyorlar 😕 Özellikle etik sebeple vegan/vejetaryen olunca, sanki onlara saldırıyormuşsun gibi hissedip agresifleşebiliyorlar.
Bence sorun veganlıkta değil, egolarında 🙃 Herkesin beslenme seçimi saygıyı hak ediyor. Sen değerlerinden emin ol, kimse için kendini açıklamak zorunda değilsin 💚 Beslenme tarzınla ilgili kafana takılan olursa yine sor, konuşalım 🌿✨
Cevap
4Cevap
Söyleme şeklinden diyeyim kısaca çünkü asıl konu uzun.
e knk adam et yemek istiyor onun hayatına müdahale, o yüzden savunuyor işte
Protein al biraz sonra tartışırız
Vegan veya vejetaryen değilim sadece internette çok fazla zorbalık gördükleri için merak etmiştim:(
Bende zorbalarım 😂
Başına geldi mi
Ben vegan veya vejetaryen değilim ama vegan arkadaşım vardı ve çok zorbalanıyordu okulda. Herkes kızın gözünün içine baka baka tavuk dürüm yiyip zorla kıza yedirmeye çalışmışlardı çok üzülmüştüm
Senin zorlandığın şeyler var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?