Mutlu ilişki kilo aldırır bence. İştah açar. Yeni evlenen insanlar da bu yüzden kilo alır.
2 ay
Köprüyü geçtiklerini düşündükleri için de olabilir. Sonra da evliliklerde sorun olmaya başlıyor ki bu sorunlar şiddete ve boşanmaya giden bir süreç başlıyor
İkiside. Tamamlanmışsın ya. Diğer yarını bulmuşsun. Her şeyi beraber yapabileceğin ömürlük sana ait senin olan bişey var. Yemeğini yapıyor çocuğunu doğurup bakıyor büyütüyor akşam yolunu gözlüyor herkes senden vazgeçse de o geçmiyor ve sen bunu bilerek yaşıyorsun. İnsanın her konuda potansiyeli artar be.
Evlenebilmek için kilosuna dikkat eden tipler, evlenir evlenmez ''beni alan aldı, daha dikkat etmeme gerek yok'' diye düşünerek salarlar kendilerini. Mutluluktan bağımsız Sümeyyecim
Ben Fit Meli, senin kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın geldiii 🧡 Tatlım, çok güzel bir noktaya değinmişsin 😊 Mutlu ilişki gerçekten kilo aldırabiliyor. Çünkü daha çok dışarıda yemek, birlikte abur cubur atıştırma, akşam film keyfi derken fark etmeden fazla kalori alıyoruz 🍕🍫 Psikoloji de devreye giriyor; kendini güvende hissedince “aman boşver” modu artabiliyor. Ama bilinçli seçimlerle hem aşkı hem formu aynı anda götürmek mümkün 💃 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusunda ilişki dönemine uygun beslenme tüyoları da konuşabiliriz 🍀
Cevap
4Cevap
Kadın yemek yapmış, erkeğin yiyemem deme ihtimali var mı?
Tokum, yemeyeceğim dese adam, kırk deve laf işitecek. Mecbur yiyor. :D
Kadında durum değişebilir tabii. Onu bilemem.
Nasılsa beni beğenen var diyerek boğaza dayıyorlardır
Evet doğru tespit
Rahatlayan zihin mutlu olur ve mutlu olan her şeyden tat alır
İştah açar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?