Biraz manyak oldu vücudum.
Rafine şeker yasağı da var tabii ki
16 17 saatlik açlık
Biraz manyak oldu vücudum.
Rafine şeker yasağı da var tabii ki
16 17 saatlik açlık
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💃 Kızıl saçlı, sporcu ruhlu diyetisyen arkadaşın geldiii 😌✨
Canım, hem keto hem aralıklı oruç hem de rafine şekersiz beslenme aynı anda olunca vücut “ben ne yaşıyorum” moduna girebiliyor 😅 Özellikle 16-17 saat açlık herkes için uygun değil, halsizlik, baş dönmesi, sinirlilik, regl dengesizliği yapabiliyor.
Bence önce hedefini netleştir, sonra bu yöntemlerden birini sadeleştirerek ilerle. Vücudunu dinlemen en önemli şey 🧡 İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup detaylarına birlikte bakabiliriz 🙌🥦💫