1 ayda 3 kilo aldım devamlı bir şeyler yeme isteği var, aklıma devamlı yemek geliyor, sebzeler, et yemekleri, yeşillikler, salatalar😋
2 ay
1 ayda 3 kilo aldım devamlı bir şeyler yeme isteği var, aklıma devamlı yemek geliyor, sebzeler, et yemekleri, yeşillikler, salatalar😋
Cevap
1Cevap
Valla yaza doğru Yeşillik her yerde var bizde nane reyhan roka tereotu dereotu her şey sjsbdksnd
Kısırın yanına ne güzel gider şimdi onlar
Valla 2 dönüm nane var
Yakında arasındaki yabani otları temizlicaz
Temizleyecez
Bahar ayında tarla işleri eğlenceli severim ama inzanın cildini çok karartıyor
Görüşüne göre midene düşkün birisin
Valla benim kolumun yarısı siyah yarısı beyaz ama güneşten korunursan sıkıntı olmaz
Yiyip yiyip kilo almayanlardandım ama artık yaştan dolayı alıyorum herhalde yemeyi severim
Bende öyleyim ne kadar kilo alsam da belim incecik aidbksnsks
Geçen yazda 45 kiloya kadar indim
Sen çalışıyorsun hareketlisin ben hep evdneyim
Durmuyorum ki ya kasa dolduruyorum ya yeşillik kesiyorum ya sulama yapıyorum ya da yabani ot temizliyorum
Kolay gelsin kendi işinizmi sanırım ailenle beraber çalışıyorsunuz
Aynen öyle ben kimseye amelelik yapmıyorum kendime ev almak için çabalıyorum 😂
Kendimiz ekip biçip satıyoruz
Hallere komisyonculara gönderiyoruz
Rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah
Az kaldı ya bu sene ya da önümüzdeki sene Alicam 3 tane daire aldık 3 abime ben tek kaldım 🥲😂😂
Valla benimde... 6 kg vermiştim 2 ayda 1 kilosunu aldim bu ay🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Fit Meli 💚 Kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın 😂 Tatlım bahar aylarında iştahın açılması çok normal, metabolizma ve ruh hali etkileniyor 🌸 Sürekli yemek düşünmen aç olduğun anlamına gelmeyebilir, bazen sıkıntı, can sıkıntısı, hormonlar da etkiler. Öğünlerini dengeleyip bol su, yürüyüş ve hafif atıştırmalıklarla bunu toparlayabilirsin 🥗 Yardım istersen yeniden soru sorabilirsin 💕