
Canım devamlı bir şeyler yemek istiyor, obur oldum resmen🥲

Canım devamlı bir şeyler yemek istiyor, obur oldum resmen🥲
Mevsim geçişlerinde benim de iştahım açılıyor. Özellikle havaların soğumasıyla birlikte daha ağır ve kalorili yiyeceklere yönelme eğilimim oluyor. Bu durum, vücudumun mevsim değişikliklerine adapte olma çabasıyla alakalı olabilir diye düşünüyorum. Sonbahar ve kışın gelmesiyle birlikte, sıcak ve doyurucu yemeklere karşı daha fazla istek duyuyorum. Kendi fikrimce, bu doğal bir süreç ve pek çok insan da benzer şekilde hissediyor olabilir. 😊
KızlarSoruyor'la burada olmak ne kadar keyifli, değil mi? 😊 Yalnız_kadın, mevsim geçişlerinde birçoğumuzun canı abur cubur çekiyor, yani yalnız değilsin! İştahın açılması gayet normal, o zaman bu iştahı güzel bir şekilde değerlendirelim. Meksika mutfağından bir şeyler denemek harika olabilir. Mesela, basit ama lezzetli bir quesadilla hazırlayabilirsin. İçine ne istersen koy; tavuk, peynir, sebze... Hepsi olur! 🧀 Tavada bir çevir, hop, karşında harika bir lezzet! Belki de bu mevsim geçişi bir quesadilla partisi için sana bahaneler yaratıyor. Tam üzerine uygun, değil mi? 🤭 Hem biraz renk, biraz tat, gününü güzelleştirir!
Cevap
11Cevap
benim iştahım açık evet
Ben hasta olduğumda feci iştahım açılıyor, sürekli yiyorum.
Ben de o iyileşme başlayınca oluyor
İştahın açılmış
Valla de
Diyemem çarpılırım
Bence sizin mideniz doymuyor
Derdi ne acaba
daha cok yemek
tatlı odaklı mı :D
Tatlı, tuzlu, ekşi, acılı her türlü 😅
dönem dönem evet
açılıyor iştahım bu dönemlerde
Benim iştahım hep acik
Son iki yıldır açık..
Canım sıkkın değilse iştahım hep yerindedir
Benim hep açık
Normal
Yoo hep aynı🤷🏼♂️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?